Pomocy
Napisano Ponad rok temu
P.S Prosze o wyrozumialosc jestem jeszcze zielony
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Mi się wydaje, że należałoby zacząć od tego, dlaczego właściwie cię zaczepiają i gdzie? Może wystarczy omijać pewne miejsca?Siema ludzie!!!Mam problem.Chcialem zapisac sie na jakas sztuke walki poniewaz mam dosyc tego iz jakies drechy zaczepiaja mnie na ulicy i chca tluc bo nie chce im oddac telefonu,drobnych itp.
Napisano Ponad rok temu
Mi się wydaje, że należałoby zacząć od tego, dlaczego właściwie cię zaczepiają i gdzie? Może wystarczy omijać pewne miejsca?
1.Ostatnim razem najarany gosciu (agresywne wielkie bydle), po prostu szukal zaczepki ale go rowno olalem i obeszlo soe bez kontaktu fizycznego, mimo to strachu sie najadlem.
2.No i rzecz sie dzieje w szkole.Gosc (3 klasa liceum) ostro sie pchal do szatni przyokazji potracajac kilka dziewczyn, wtedy powiedzialem mu zeby sie tak nie przepychal i to go troszke wkurzylo... ...wywiazala sie przepychanka i gdyby nie jakis typ z jego klasy moglo byc krucho
Bylo jeszcze kilka przypadkow typu wracasz do domu i wyskakuje typ z pytaniem skad jestes?, masz 2 zlote?,ktora jest godzina? z ktorych wyszly krzywe akcje.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Wojtek
Napisano Ponad rok temu
Czepiacie sie mlodziezy , ktora jako sila narodu moze wiecej.
Napisano Ponad rok temu
pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Bylo jeszcze kilka przypadkow typu wracasz do domu i wyskakuje typ z pytaniem skad jestes?, masz 2 zlote?,ktora jest godzina? z ktorych wyszly krzywe akcje.
Na takie pytania są proste odpowiedzi, mianowicie odpowiadzasz że jestes z Marsa nie dysponujesz więc ziemskimi pieniędzmi, a czas na Mrsie mierzy się w jednostkach nieprzeliczalnych na ziemskie godziny, a tak poważnie poszukaj sekcji MA w swoim mieście i wybierz się na treningi żeby zobaczyć co i jak wygląda.
Napisano Ponad rok temu