Skocz do zawartości


Zdjęcie

gdzie taekwondo?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

budo_roman
  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

gdzie taekwondo?
chcialem spytac gdzie w warszawie sa sekcje taekwondo?
sory za brak polskich liter ( przyzwyczajenie)
  • 0

budo_charly
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2742 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:3miasto
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: gdzie taekwondo?
A jakiej federacji szukasz ITF czy WTF ?
  • 0

budo_charly
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2742 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:3miasto
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: gdzie taekwondo?
W Warszawie jest Warszawska Akademia Taekwon-Do - szczegóły możesz znaleźć tutaj [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Jest też Klub Taekwon-do "Kontra" - ich strona [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
A jeżeli chodzi o WTF to sekcja taekwondo WTF klubu WKS Gwardia Warszawa - [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  • 0

budo_ika
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:gdańsk

Napisano Ponad rok temu

Re: gdzie taekwondo?
Poza tym w klubie "taewoo" u E. Myszewskiego treningi prowadzi koreańczyk - Ri Myong Chol - VII dan (ITF)
  • 0

budo_gizmo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2337 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Świdnik/Lublin

Napisano Ponad rok temu

Re: gdzie taekwondo?
Sekcje WTF:

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] - Gwardia Warszawa (Artur Chmielarz, Sebastian
Kolacinski)

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] - Taebaek Warszawa (Tomasz Pyciarz - jeden z
najlepszych trenerow jakich znam)

fredzio.com/taekwondo - sekcja prowadzona przez Koreanczyka Cheol In
Kang 5 dan

Jest jeszcze jedna sekcja prowadzona przez Koreanczyka Kim Dzin Ki 6
dan, ale nie wiem gdzie.

Taekwondo GTF prowadzi w Warszawie Jacek Kida, ale tez nie wiem, gdzie
dokladnie, musialbys sie skontaktowac z centrala PUT mailem
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Pozdrowka - Gizmo
  • 0

budo_roman
  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: gdzie taekwondo?
dzieki za odpowiedz , tak wlasciwie to te pytanie zadal mi kolega , nie wiedzialem wiec pomyslalem ze spytam kogos kto bedzie wiedzial ,jeszcze raz dzieki (kumpla te odpowiedzi napewno usatysfakcjonuja)
  • 0

budo_hwang
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 101 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Tychy
  • Zainteresowania:Capoeira

Napisano Ponad rok temu

Re: gdzie taekwondo?

Poza tym w klubie "taewoo" u E. Myszewskiego treningi prowadzi koreańczyk - Ri Myong Chol - VII dan (ITF)


ahaaaaa :P to tam sie ukrywa 8) trza go znoof do Tychow porwać :)
  • 0

budo_charly
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2742 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:3miasto
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: gdzie taekwondo?

Poza tym w klubie "taewoo" u E. Myszewskiego treningi prowadzi koreańczyk - Ri Myong Chol - VII dan (ITF)


ahaaaaa :P to tam sie ukrywa 8) trza go znoof do Tychow porwać :)


Póki co 9-10 listopada będzie miał u nas w Gdańsku seminarium :twisted:

Podobno Ri Myong Chol ma w następnym roku (po mistrzostwach świata w W-wie) wrócić do Korei :cry:
  • 0

budo_ika
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:gdańsk

Napisano Ponad rok temu

Re: gdzie taekwondo?
Chyba, ze jakis klub zaproponuje mu kontrakt - ale ten kontrakt musi zatwierdzic PZTKD.... jak sie prezesowi Ł. cos nie spodoba, to nie ma szans na ściągnięcie koreańczyka do własnego klubu.....
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017