Skocz do zawartości


Zdjęcie

Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

budo_abbon
  • Użytkownik
  • Pip
  • 26 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
Jak to jest w bjj z walka z kilkoma przeciwnikami? Rozumiem, ze w walkach 1:1 jest bardzo skuteczne. Dusisz go w parterze albo zakladasz mu niewiarygodnie bolesna dzwignie. Ale co z tym drugi (trzecim)?? Ty lezysz z nim na ziemi a drugi moze cie atakowac ile wlezie. Czy to jest tak?
Ostatnio przyszla mi do glowy taka mysl i chcialem sie od was dowiedziec jak to jest w bjj.

Pozdrawiam
  • 0

budo_^hast^
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3373 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Sopot

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
Coz , temat walki z wieloma przeciwnikami powraca cyklicznie , nie wiem czy tez przez swiadoma ignorancje, przez uzytkownikow, istnienia archiwom czy tez jako zwyczajna prowokacja do rozpetania jakiejs wojenki.

Co do waki z wieloma .. powiedz slonko dlaczego taki topic nie pojawia sie w zwiazku z Krav Maga , karate , kungu fu i kilku innych systemach walki .... Nie mam zamiaru komentowac.

Jestes ciekaw jak wyglada walka z wieloma przeciwnikami ? Nie chciej sie dowiedziec tak powiem. Przeczytaj archiwum .. ten temat byl najmniej 3 razy poruszany , zreszta podobnie jest na innych forach poswieconcyh sztukom walki.
  • 0

budo_tauro1
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 182 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:w-wa

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
dlaczego jak ktos porusza jakiś temat o bjj to od razu jest odsądzany od czci i wiary ? chłopak napisał pytanie w kontekscie bjj bo wszędzie słychać że jest na najlepsza sztuka walki - logiczne ?
  • 0

budo_robertp
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2164 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami

dlaczego jak ktos porusza jakiś temat o bjj to od razu jest odsądzany od czci i wiary ?


Bo jest to naprawde temat walkowany po wielokroc i byloby fajnie gdyby uzyl wyszukiwarki, zajrzal do archiwum a potem np. napisal:
"XXX w poscie zatytulawanym XYZ" albo "W artykule w pisme ABC napisali" i podzielil sie swoimi watpliwosciami/przemysleniami. Dostalo mu sie za lenistwo (aczkolwiek rozumiem, ze moze miec modem-brak kasy na telekomune i to moze byc okolicznosc lagodzaca)
  • 0

budo_thor_n
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 129 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
...Wlasnie nie najezdzajcie na chlopaka to przeciez dopiero jego 3 post ....
wiec nie orientuje sie jeszcze w zasadach forum oraz tym jak kozysta sie z archiwum...
  • 0

budo_max
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 182 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gliwice

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
Tzn. ze za niedlugo wykorzystamy wszytkie tematy i nie bedziemy o niczym rozmawiac tylko bedziemy korzystasc z archiwum??? :X
  • 0

budo_tauro1
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 182 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:w-wa

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
zgadza sie max , fiodor da na ftp folder archiwum i tyle
jak sie komus nie chce odpowiadać to niech nie pisze , proste
  • 0

budo_tauro1
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 182 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:w-wa

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
a no własnie , abbon - ogólnie jest uznane że zawodnik bjj poradzi sobie , jezeli przeciwnicy nie potrafia współdziałać , wtedy jednemu wchodzi w nogi , garda , dusi wstaje w nogi garda dusi wstaje w nogi garda dusi wstaje w nogi garda dusi i tak dalej w zależności od ilości przeciwników
  • 0

budo_fiodor
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3675 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:BJJ/MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami

Jak to jest w bjj z walka z kilkoma przeciwnikami? Rozumiem, ze w walkach 1:1 jest bardzo skuteczne. Dusisz go w parterze albo zakladasz mu niewiarygodnie bolesna dzwignie. Ale co z tym drugi (trzecim)?? Ty lezysz z nim na ziemi a drugi moze cie atakowac ile wlezie. Czy to jest tak?
Ostatnio przyszla mi do glowy taka mysl i chcialem sie od was dowiedziec jak to jest w bjj.

Wg mnie walka z kilkoma w parterze to śmierć, trzeba natychmiast wstawać jeżeli cię przewrócili - sam nie schodziłbym do parteru z dwoma, podobnie zresztą myśli Roy Harris.
No oczywiście zależy kogo masz za przeciwników, jeżeli jakieś lepety to możesz się pokusić, no właśnie ale skąd to możesz wiedzieć w pierwszym momencie? duuuuże ryzyko.
BTW: dlaczego rozpoczynasz nowy teamat jak jest już podobny?
http://www.forum-kul...showtopic=54581
  • 0

budo_clans
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 124 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
Tylko kilka razy bilem sie z wieksza iloscia przeciwnikow. Napisalem "bilem", ale powinienem napisac, ze bylem bity :) Nigdy nie wracalem szczesliwy z takiej "potyczki". Abbonie, daje Ci glowe, ze zaden koles, obojetnie czy trenowalby bjj, box, capoiere, czy wszystko razem wziete nie poradzi sobie z dwoma, a tym bardziej z trzema, nic nie trenujacymi, ktorzy choc troche pomysla (chyba ze ma szczescie, nie chce mi sie tego rozwijac, ale mysle ze kazdy wie o co mi chodzi). Jedyne, co mozesz zrobic gdy wychodzi Ci dwoch, czy trzech, to liczyc na element zaskoczenia. Szybki rzut, jest bardziej skuteczny od strzalu w twarz, czy kopa na glowe i tu jest przewaga bjj.
clans
  • 0

budo_clans
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 124 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
Male sprostowanie. Piszac to, myslalem o walce tak wygladajacej : wychodzi nasz bohater, 10 metrow od niego stoi dwoch, czy trzech i wszyscy w zgodzie mowia : teraz bedziemy sie bic ! :D
  • 0

budo_clans
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 124 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
tauro1 : nie musza byc nawet specialnie inteligentni, zeby nalozyc laczki na twarz kolesiowi ktory dusi ich przyjaciela na podlodze.
  • 0

budo_mort
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1215 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
dlatego ja zawsze chodzę z moim kumplem - 21 -calowym teleskopem, ale to temat na inne forum...
  • 0

budo_tauro1
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 182 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:w-wa

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
clans - nie wyczułeś ironii ?
  • 0

budo_clans
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 124 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
Tauro - nie.
  • 0

budo_illuk
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 84 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
Clans, kiedy ty pisales ta odpowiedz????? Czy ja bylem juz na tyle pijany, ze tego nie pamietam??????? Kur*a..........
Ogolnie to nie chcialbym walczyc z kilkoma dresami majac do dyspozycji "tylko" bjj...
Na kilku abbon musisz wziac albo teleskopa albo moje kochane nunchaku :)
pozdro papieros
  • 0

budo_fox
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1205 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdansk
  • Zainteresowania:BJJ/MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
Nie czytalempostow le powiem jedno. Jak moze wygra styl typu kung fu krate z wieloma jk niemoze wygrac z jednym. A codobjj na kilku sa elementy do walki z dwoma oczywiscie sa to tehniki szybkie dynamiczne itp.
  • 0

budo_illuk
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 84 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
a to na jednego sa techniki powolne i statyczne???
:roll:
  • 0

budo_fox
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1205 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdansk
  • Zainteresowania:BJJ/MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
N jednego masz techniki ktore pozwalja n dobrakontrole nad nim mozeszzjmowac spokojniepozycje poptrzna Roysa w pierwszych UFC to zobaczysz nikt sie nie spieszy. Co inego z wieloma.
  • 0

budo_mort
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1215 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Bjj a walka z kilkoma przeciwnikami
sądzę że wszyscy upraszczacie kwestię - osobiście uważam, że jest możliwe że w walce zkilkoma przeciwnikami, oczywiście znacznie gorszymi technicznie i niedoświadczonymi techniki np. kicka mogą okazać sie skuteczniejsze niż jakieś klasyczne techniki graplerskie. Jak chodziłem na kicka w lublinie to jeden gośc opowiadał że zaczepiło go kilku - pierwszemu złamał lowkickiem kość udową (to okazało się już po zajściu) a reszta straciła ochotę do walki. zapaśnik musiałby chyba zrobic suples dla podobnego efektu w tak krótkim czasie.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017