Skocz do zawartości


Zdjęcie

Stopnie zaawansowania - pytania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

budo_gomulka
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano Ponad rok temu

Stopnie zaawansowania - pytania
Jak długo trzeba trenować aby otrzymać biały pas, żółty, itd? Na ile sprawność fizyczna, predyspozycje, zaangażowanie przyspieszają ten proces? Jeśli chodzi o moje warunki fizyczne - mam 189 wzrostu, jestem lekki i młody :) Jakie techniki mogą być moim mocnym punktem, a których opanowanie sprawi mi szczególną trudność?
Pozdrawiam
  • 0

budo_greed
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1188 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Trójmiasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Stopnie zaawansowania - pytania
8) hi
nie jestem specem , ponieważ też jestem początkujący , ale moge ci powiedzieć , że na biały pas nie trzeba długo trenować ( go chyba każdy zdaje , albo bardzo ciężko oblać :D :D )
co do technik , nie napisałeś nic o sobie oprócz wzrostu , więc nie za bardzo da się coś powiedzieć , jedną z najważniejszych rzeczy jest chyba rościąganie , jeżeli nie jesteś rościągnięty , to weź się za rościąganie , bo inaczej będziesz miał sporo kłopotów .
pozdrawiam
  • 0

budo_max
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 182 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gliwice

Napisano Ponad rok temu

Re: Stopnie zaawansowania - pytania
apropa rozciagania to slyszalem ze na starosc mozna miec jakies problemy ze stawem biodrowym? co o tym sadzicie?
  • 0

budo_greed
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1188 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Trójmiasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Stopnie zaawansowania - pytania
ja nic nie słyszałem o tym , ale nie moge powiedzieć , że nie bo nie mam takiej wiedzy :D
  • 0

budo_moro
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4585 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Noresund/ Trójmiasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Stopnie zaawansowania - pytania