Stopnie zaawansowania - pytania
Napisano Ponad rok temu
Pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
nie jestem specem , ponieważ też jestem początkujący , ale moge ci powiedzieć , że na biały pas nie trzeba długo trenować ( go chyba każdy zdaje , albo bardzo ciężko oblać )
co do technik , nie napisałeś nic o sobie oprócz wzrostu , więc nie za bardzo da się coś powiedzieć , jedną z najważniejszych rzeczy jest chyba rościąganie , jeżeli nie jesteś rościągnięty , to weź się za rościąganie , bo inaczej będziesz miał sporo kłopotów .
pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
musisz sie po prostu wykazac, musisz byc szybki, dynamiczny miec lepsza technike od pozostalych, wazne jest tez to z kim robisz np sambo matsogi bo jak z klientem ktory strasznie kaleczy to jednoczesnie ty tez obrywasz....
Napisano Ponad rok temu
Po skończeniu interwałów (dzisiaj zacząłem 8) ) zamierzam skupić się na poprawie szybkości i siły-siłownia ( masa dla mas, rzeźba dla rzeźbiarzy Za jakieś 2 miechy chcę zapisać się na kopany styl walki.
Dobrze kombinuję?
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
moro , wchodzisz czasem na mirc ?
Napisano Ponad rok temu
pozdrowka!
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
sztuki walki to PRZEDE WSZYSTKIM TECHNIKA!!!
Z całym szacunkiem ale chyba ktoś Ci głupot naopowiadał. Sztuka walki to sztuka walki, nie masz techniki to suplementujesz ją siłą i odwrotnie.
Opowiadaj takie teksty moim przeciwnikom, sztuka walki to technika, zwłaszcza wówczas kiedy rozwalam im czworogłowe uda albo łamię żebra.
Sztuka walki to kombinacja siły, wytrzymałości, techniki i psychiki - i zapewne nigdy nie będzie inaczej.
Napisano Ponad rok temu
Pozdrowienia
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Pod pojęciem "technika Taekwon-do" rozumiemy określoną, precyzyjną postać danego ruchu ataku lub obrony, jego cel i szczegółowy sposób wykonania."