Skocz do zawartości

Zdjęcie

Auto

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

Olek1418048788
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 546 postów
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Sztuki Walki, Taniec, Gry Pc

Napisano Ponad rok temu

Auto
Witam wiem że jestem za młody na kupno auta ale chciałbym sie troche rozeznać w temacie bo jestem zielony może napisze jakie auto bym chciał nie chce auta które jest nowe czy jakas wypasiona fura wolałbym coś z lat 70 auta typu muscle tylko jak patrzyłem sa one strasznie drogie moglibyście coś podsunąć? Jakieś tańsze tego typu auto.

Chce już pomyślec nad autem i kase zacząć odkładać (wole teraz i później mieć auto od razu niż sie meczyć później).
Z góry dziekuje.
  • 0
Kickboxing
Formuła K1

Ogółem sztuki walki to mnie kręci :]

King
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 53 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Auto
za takie auto dużo zabulisz, jak ci sie cos zjebie to moze ci byc ciezko czesci zalawic a jak juz cos to beda napewno drogie moim zdaniem to nie jest dobry pomysl, sprawdz tu [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] napewno znajdziesz cos lepszego ale ceny za pare lat bd inne takze to tez wez pod uwage :)
  • 0
"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

Olek1418048788
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 546 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Heh no wiadomo przydało by sie w lota wygrać :P Ale tak to najbardziej chciałbym chevroleta camaro :D
  • 0
Kickboxing
Formuła K1

King
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 53 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

aa wiem mi sie tez podoba ale kupil bym go jakbym mial za duzo hajsu ;p a jak narazie to bym sie zadawolil golfikiem ;D
  • 0
"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

Gorthin
  • Użytkownik
  • 1 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu