ale oczywiscie mowa o sekwencji .golfy slabe silniki maja ,a a3 jak bym dorwal ta 1.9 tdi to bym sie nie zastanawial .ogolnie do 15 tys to juz spory wybor . a z tym spalaniem to bym tak tego nie odczul 2 lata jezdze corsa 1.4 si 8-10l/100km
no nie wiem czy bys nie zauwarzyl roznicy po miedzy 2.5-3.0 omega a ta korsinka ta oma tyle pali w postoju na godzine
tak powazniej mam 520 e39, 150 kucy, niby najmniejsza wersja silnikowa, ale wystarcza do wyprzedzania i jazdy szybszej niz inni. spalac w trasie spala 7.6L umiejetnie jadac, a w miescie 11-12 lekko jadac tak jak w trasie. ciskajac spala 15 wzwyż, bez problemu mozna do 19-20 dojsc jak sie chce. ta korsinka wazy DUZO mniej, koni DUZO mniej i pali tez DUZO mniej.
nie porownój tego, bo ja wczesniej jezdzilem audi 80 1.8 wolnossacy i pali 6.5-12 maks (min w trasie maks w miescie), wczesniej tankowalem za 50 zlotych jezdzilem dzien, teraz tankuje za 100zl i tez jezdze dzien.
poza tym jak ropozerne kurwiszcze zaczna sie sypac to masakra jesli chodzi o koszty.
jesli kotos ma w perspektwie gaz to lepiej pominac silniki z turbinka, cos mi sie obilo ze jedno z drugim nie koniecznie sie lubi ze wzgledu na wyzsza temp spalania sie gazu co za tym idzie spaliny napedzajace turbinke tez sa cieplejsze o normalnych.
zauwazcie jedna rzecz, na zagranicznych stronach gdzie sprzedaja niemcy auta, nie z komisów, ropniaki maja przewaznie po 300-400 tys, jak trafiaja do tureckich komisow to nagle maja po 180 tys. potem one jada do polski. w niemczech jest wyzszy podatek na samochody z olejem napedowym, kiedys ktos wyliczyl ze trzeba robic w niemczech rocznie 50tys km by zwrocil sie zakup ropniaka, a nie benzyniaka. ja wole benzynke, sa wieksze szanse na realny przebieg.
body porownaj BMW do innych aut? moim zdaniem nie ma porownania, wszystko pieknie przemyslane w tych autach, raczej nie zmienie tej marki na inna.