Skocz do zawartości


Zdjęcie

1 raz po koks


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

Arnold3
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

1 raz po koks
Witam, chciałem się dowiedzieć co polecacie na 1 cykl ?
Zastanawiam się nad metką 200tab albo propinat 50mg eod.

Coś o sobie:
Mam prawie 22 lata, ćwiczę 3 rok z małymi przerwami.
185cm, 75kg.
Brałem już kilka razy mono, storm, clout.
Aktualnie jestem znowu na cyklu z mono ;]

Cel: oczywiscie masa ;)

Chciałbym z cyklem ruszyć na początku nowego roku.
Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedz
  • 0

GośćGuest_kosior_*

Guest_kosior_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: 1 raz po koks
185cm - 75kg wagi

koks nie dla ciebie
na odzywkach dasz rade zrobic te 10-15kg masy :)

PS. nie dziękuj :D

crusher1988
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1456 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: 1 raz po koks
uzupelnij profil. Jak poszlo po cloucie?
  • 0
Pozdro Blue Army ... dzieki za pomoc ;)
Nie kazdy kto ma duzego kut**a musi grac w pornusach :D
Wracam do formy :P

Dr.Joint
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 622 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Siłownia

Napisano Ponad rok temu

Re: 1 raz po koks
Na pierwsze starcie z koksem dał bym :
1-10 prolka 200mg e4d / nauczysz się kłuć i iniekcja nie jest przeprowadzana tak czesto jak przy propie to moze sie nie skazisz co do strzalow .

na odzywkach dasz rade zrobic te 10-15kg masy :)



i na anapolu xd
  • 0

Arnold3
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: 1 raz po koks
Kosior miałeś się nie odzywać w tym dziale :looka:

crusher1988, chyba najważniejsze rzeczy napisałem.
Co do clouta to hmm, siła sporo podskoczyła, a z wymiarami to średnio. Brałem go jakoś na początku tego roku.

A co ma jest mniej toksyczne ? Meta, propinat czy prolka ?
W sumie z tego co wiem to większość ludzi zaczyna właśnie od metki
  • 0

Dr.Joint
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 622 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Siłownia

Napisano Ponad rok temu

Re: 1 raz po koks
Większość ludzi zaczyna od mety bo jest w tabsach ale obciąża bardziej wątrobę Ja tam wole strzały.

PS. UZUPEŁNIJ PROFIL
  • 0

GośćGuest_kosior_*

Guest_kosior_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: 1 raz po koks
Arnold3, co ? mialem sie nie odzywac w tym dziale? skąd takie rozumowanie to nie wiem.

a ty joint wez sie zastanów co piszesz bo kurwa gosciu ma niedowage a ty mu cykl rozpisujesz , ogarnij sie troche

Kancik
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1276 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:południowy zachód
  • Zainteresowania:Sport, muzyka..

Napisano Ponad rok temu

Re: 1 raz po koks
Kosior ma rację... Zastanówcie się 2 razy chłopaki... Arnold, ułóż dietę dobrą, uzupełnij witaminkami, jakimś gainerem, może jakimiś amino.. Dorzuć ostry trening to może się domasujesz jeszcze trochę..
  • 0
"Proście, a będzie wam dane.. szukajcie, a znajdziecie"

GośćGuest_kosior_*

Guest_kosior_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: 1 raz po koks
Arnold3, ile ważyłes jak zaczynałes cwiczyc?

nie wiem co ty robiłes na silowni ale po 3 latach stażu , mieć 36 w łapie to nie jest super efekt

Tyson1418048768
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3116 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Olsztyn
  • Zainteresowania:sport, laski, komputery, budownictwo, sztuki walki

Napisano Ponad rok temu

Re: 1 raz po koks
Arnold3, Trochę za mała waga jak na sterydy. W prawdzie mówiąc musisz przytyć przynajmniej do 87 kg przy tym wzroście żeby za coś się brać.

Z tego względu, że jesteś pewnie ektomorfem to polecam:
Dużo węglowodanów w postaci gainerów, duże ilości białka (to wszystko do uzupelnienia diety bo pewnie jest uboga). Jeśli chcesz już cos naprawdę mocniejszego to polecam NanoVapor tylko nie przesadzaj z dawkami bo on na prawdę wyrywa z butów. Na koks przeznaczysz dużo kasy a mało to da... koks działa dopiero z dobrą suplementacją, dietą i treningiem a supli i diety to raczej nie masz. Pamiętaj, 70% tego co osiągniesz zawdzięczasz dzięki diecie (suple) i treningowi.
  • 0

duzy_joe
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 344 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: 1 raz po koks
Ja bym łyknął 100 jelfy 15mg ed - ale to zalezy z jaka waga startowałeś bo jak lecisz od mniej niż zero tj 50-60kg to OK, ale jesli dopiero bierzesz sie za treningi i ważyłeś dajmy na to 70kg to troche sie mija z celem
  • 0

kogut
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 358 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna
  • Lokalizacja:gdansk
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: 1 raz po koks

Na pierwsze starcie z koksem dał bym :
1-10 prolka 200mg e4d / nauczysz się kłuć i iniekcja nie jest przeprowadzana tak czesto jak przy propie to moze sie nie skazisz co do strzalow .

na odzywkach dasz rade zrobic te 10-15kg masy :)



i na anapolu xd

kosior masz 2 wary 1 za kurwa a 2 za wiek
autor postu wpisz uzupełnij wrescie profil
poradził bym tak samo jak joint :hyhy:
  • 0

Tyson1418048768
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3116 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Olsztyn
  • Zainteresowania:sport, laski, komputery, budownictwo, sztuki walki

Napisano Ponad rok temu

Re: 1 raz po koks
Arnold3, Wal NanoVapor + bialko z gainerem... po cloucie ci nie skoczylo bo slyszalem ze i tak duzo masy nie dizie po tym tylko w wiekszosci sila.
  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019