Skocz do zawartości


Zdjęcie

kreatyna+hmb+gainbolic


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

bezpseudo
  • Użytkownik
  • Pip
  • 19 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

kreatyna+hmb+gainbolic
Witam, mam pytanie do znawców. Ćwiczę jakiś rok z dużymi przerwami. Ostatnio jednak mam na tyle motywacji że ćwiczę 4 razy w tygodniu od 2 miesięcy. Waże tylko 62kg, zawsze miałem problem ze zrobieniem masy, dieta średnia, pracuje, staram się jeść dożo ryżu. Kupiłem takie odżywki - jabłczan kreatyny cm3 treca, hmb olimpu i 2 kg gainbolica 6000 olimpu. Czy mam już to brać? czy jeszcze na sucho? ciężko nabieram masy.

hbmb jest ogromne, czy moge z kapsułki wysypywać proszek i rozpuszczać do wypicia razem z tym gainerem?
  • 0

Elvis86
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 77 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:16
  • Wzrost [cm]:182
  • Biceps [cm] :34.5
  • Klatka piersiowa [cm]:103
  • Udo [cm]:55
  • Wyciskanie [kg]:70 w seriach
  • Waga [kg]:73

Napisano Ponad rok temu

Re: kreatyna+hmb+gainbolic
gainera pakuj odrazu :P nawet sie nie zastanawiaj :P pij 3 razy dziennie meidzy posilkami w dni beztreningowe i 4 razy dziennie w dni treningowe :) zacznij od 50% porcji w pierwszym tygodniu (zamiast 14 lyzek bo o ile pamietam tyle tzreba dac na 1 porcje, dawaj 7 bo jak nie to cie przesra i ogolnie zle sie bedziesz czul). ja tez mialem problem z nabraniem masy ale powiem szczerze ze pierwsze 6 gainerow (super gainera wybrales!! jeden z najlepszych!!) weszlo i zostalo ;) pozniej juz gorzej wchodzil ale z 61 zrobilem 66 kilo. Teraz mialem przerwe 2 miesiace od ganera i znow zaczne brac (tez 6000 ;) ) a jesli nie bedzie przyrostu masy to wezme mutant mass-tez bardzo dobry . co do hmb to jesli chcesz mase to nei bierz. Lepiej wez glutamine bo hmb redukuje tluszcz z tego co slyszalem. Co do kreatyny to ja bralem ale to zalezy jak dlugo cwiczysz w sumie.
  • 0

bezpseudo
  • Użytkownik