Skocz do zawartości


Zdjęcie

Cykl na mecie a sex?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

Nemed
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 50 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Cykl na mecie a sex?
Mam pytanie dziwne... juz tydzien jestem na cyklu mety... jak to jest ze sprawami łózkowymi? Zapowiada mi się ciekawy wieczór a nie wiem co mój mały wymyśli... da rade? czy moge wypaść blado ?
  • 0

Tyson1418048768
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3116 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Olsztyn
  • Zainteresowania:sport, laski, komputery, budownictwo, sztuki walki

Napisano Ponad rok temu

Re: Cykl na mecie a sex?
he he he... a czemu ma nie dać rady, powienien dac :rotfl:
  • 0

Salata
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 260 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:SW, Motor, itd. itp.

Napisano Ponad rok temu

Re: Cykl na mecie a sex?
pewnie mysli ze od koksu mu nie staje albo sie kurczy :P
  • 0

asok30
  • Użytkownik
  • Pip
  • 22 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
  • Zainteresowania:Siłownia, sport, psy obronne

Napisano Ponad rok temu

Re: Cykl na mecie a sex?
może juz sobie wkręcił i po 5mg eod ma dramacik? to się nazywa autosugestia:) phihihi!
  • 0
"WYGRYWASZ WALKĘ PODEJMUJĄC JĄ NA TRENINGU!"

Nemed
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 50 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Cykl na mecie a sex?
20mg jak cos a nic sobie nie wkręcam. Nie mów co przeżywałeś z autopsji... co za ludzie:D tylko pytałem hehe...nie musisz się szczycić ze jestes w temacie... pewnie sobie tylko to wkręciłeś :P

Dzięki za odp... :)
  • 0

Tyson1418048768
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3116 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Olsztyn
  • Zainteresowania:sport, laski, komputery, budownictwo, sztuki walki

Napisano Ponad rok temu

Re: Cykl na mecie a sex?
na cyklu z testosteronu albo prohormonu jest o wiele lepiej powiem tak :hyhy: :hyhy:
  • 0

Nemed
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 50 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Cykl na mecie a sex?
Zresztą sami pewnie na max 30mg łykacie i cwaniaki z Was i moze pare szotów poszło. Załosni jestescie. O co mam pytać żeby ktoś normalnie odpowiadał? Czy na setny cykl wystarczy 1000 strzalów anadrolu? żeby Was temat przerastał?:P Ludzie.... Koks jest ok ale nie rozpierdalajcie sobie tym głowy...to nie berło jak w ręku króla:D
  • 0

Salata
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 260 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:SW, Motor, itd. itp.

Napisano Ponad rok temu

Re: Cykl na mecie a sex?
wystarczy ze nie bedziesz pisal glupot...
pozatym po tak glupim pytaniu widac ze nawet nie chcialo Ci sie poczytac o mecie bo masz obawy ze cos bedzie nie tak..
  • 0

Nemed
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 50 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Cykl na mecie a sex?
dobra zapomnij. MAsz racje nie czytałem nic. Kupiłem mete, nie jem i nie ćwiczę. Czekam na efekty. A poczytam o niej za rok :P
Wszyscy uważacie, że każdy zadający jakieś pytania to lamer jakiś?

Po za tym. Slyszałeś powiedzenie "Nie ma głupich pytań. Są tylko głupie odpowiedzi"
Chyba to forum jest żeby pomóc nie? A że pytam to znaczy, że cos jest dla mnie nie jasne. A że nie miałem okazji poobracać panny nie było to dla mnie ważne. Czy to takie ku&^a trudne? :/

Takie z Was koksy a tylko marudzicie jak stare baby zamiast komus po ludzku odpisać.
  • 0

Tyson1418048768
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3116 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Olsztyn
  • Zainteresowania:sport, laski, komputery, budownictwo, sztuki walki

Napisano Ponad rok temu

Re: Cykl na mecie a sex?
przeciez juz odstales odpowiedz ze da rade na koksie. po za tym nie cisnieniuj sie tak bo to jest forum i kazdy jest wirtualny sobie wiec nie ma sie czym przejmowac, wbijaj w to ;)
  • 0

kogut
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 358 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna
  • Lokalizacja:gdansk
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Cykl na mecie a sex?

przeciez juz odstales odpowiedz ze da rade na koksie. po za tym nie cisnieniuj sie tak bo to jest forum i kazdy jest wirtualny sobie wiec nie ma sie czym przejmowac, wbijaj w to ;)

dobrze na pisałeś :D po mietku bedziesz miał lepsze fiutkowanie i uspokój sie :hyhy: :cwaniak:
  • 0

halucyn
  • Użytkownik
  • Pip
  • 39 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Cykl na mecie a sex?
Nie oszukujce go Panowie. Po mecie nie bedziesz w stanie uprawiac sexu bo Ci nie stanie :D
  • 0
Lat nam przybywa, coraz lepiej znamy życie.

Tyson1418048768
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3116 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Olsztyn
  • Zainteresowania:sport, laski, komputery, budownictwo, sztuki walki

Napisano Ponad rok temu

Re: Cykl na mecie a sex?
halucyn, gdyby tak było to nikt by nie wymyślał tych cudownych leków :rotfl:
  • 0

kogut
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 358 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna
  • Lokalizacja:gdansk
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Cykl na mecie a sex?

Nie oszukujce go Panowie. Po mecie nie bedziesz w stanie uprawiac sexu bo Ci nie stanie :D

nie czytaj pierduł jak nasz gupio pisac to nie pisz :wstyd:
  • 0

JuniorWB3

JuniorWB3
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Pomógł: 0

Napisano Ponad rok temu

Re: Cykl na mecie a sex?
żeby po mecie nie brykał to po pierwsze troche musisz już ją wpierdalać (napewno nie tydzień) i muszą to być troche większe dawki 20mg ed



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020 : 2021