Potrzebuje pomocy w celu nabrania masy
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Najpierw polecam ci dietę, trening, po jakimś czasie suplementy/odżywki a dopiero po paru latach ćwiczeń możesz zabrać się za sterydy.Witam, jestem początkujący w sprawach kulturystyki. Chciałbym troszkę nabrać siły żeby dobrze wyglądać. Mam 22 lata i ważę jedyne 70 KG. mam dość chude ręce i chciałbym to zmienić. powiedzcie co mi polecacie, jaką dietę, jakie sterydy, aby się szybko wzmocnić. pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odpowiedzi
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
A co jeśli masz tak wysoki stan anaboliczny że zbudujesz dużo bez saa wtedy tylko niepotrzebnie będziesz truł organizm.chce tylko wygladac jak czlowiek a podobna meta jest dobra. moj kumpel byl chudy a po 2 miesiacach go nie poznalem. taki przypakowany byl
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Może opisz mi swoją dietę.to poradz mi cos. jem bardzo duzo a wogole nie tyje zaczyna to byc dobijajace
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Przeczytaj tematy podwieszone w dziale "Dieta" i ułóż coś sam, potem ci ją sprawdze i poprawie błędy a potem pokombinujemy dalej z treningiem i ew. suplami. Tylko załóż temat w dziale dieta z tą twoją dietą.jem to co kazdy,nie mam jakiejs diety ustalonej. moze mi cos doradzisz? bardzo prosze
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Dlatego kazałem ci przeczytać podwieszone tematy tam jest wszystko opisane a jak wlepisz dietę to jeszcze ci ją poprawie i wytłumacze błędy bo trudno mi jest ułożyć dietę komuś kogo w ogóle nie znam, nie wiem co lubisz, do czego masz dostęp, jaki jest twoje zapotrzebowanie kaloryczne, jaki jest twój rozkład dnia czyli o której wstajesz o której idziesz spać, kiedy pracujesz/uczysz się itd.ale ja kompletnie sie na tym nie znam czy moglbys mi pomoc?
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu