Jak stosować ?
Napisano Ponad rok temu
Mam pytanie nie mam doświadczenia na siłowni, dopiero zaczynam waże 63 kg , 180 cm wzrostu. Od brata który ćwiczył ale wyjechał dostałem w "spadku" : gainera -> Vital Max Whey Pro Gainer 1 + carbo biogenix. Jak to dawkować żeby zrobić z tego dobry użytek ? Dopiero zaczynam trening adaptacyjny. Nie mam diety. Pozdrawiam z góry dzięki za pomoc.
Napisano Ponad rok temu
Ale jeżeli jesz raczej mało to wal z 60g Carbo w godzinach południowych + z 30g przed treningiem. Gainera ze 100g zaraz po treningu. Białko sobie jeszcze kupić jakieś aby łykać przed snem albo jedz serki wiejskie.
Napisano Ponad rok temu
szkoda trzustki60g Carbo w godzinach południowych
Maciek18,
carbo po treningu+jakies białko
gainer w ciągu dnia jako uzupełnienie posiłków- tylko nie wal przed snem
nikt Ci nie karze trzymac restrykcyjnej diety, ale zawsze możesz sobie zjeśc jakiegoś kurczaka+ryz, ser, makaron itp- dieta to podstawa, a bez tego ani rusz, więc pomyśl nad niąNie mam diety.
Napisano Ponad rok temu
Guest_maks_*
Napisano Ponad rok temu
ps biker to że tobie siada trzustka od ZMA nie znaczy że wszystkim siądzie xD
Napisano Ponad rok temu
po pierwsze nie medycyny, po drugie napisałem o tym raz lub dwastudentka medycyny
maks, - tobie od wyjebek mety
Guest_maks_*
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru ]=+-:::...
Guest_maks_*
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu