Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem i Kreatyna


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

andrzej500
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Problem i Kreatyna
Witam.
Jestem nowy na forum - i zielony w temacie.

Mam 17lat, 187cm wzrostu, waze 73 kg... Jestem fest chudy....
Zapisalem sie na silownie, teraz cwicze w domu. Chcialem sobie kupic kreatyne z olimpu taka pakowana po 20...
Mam pytanie. Czy bedzie wszystko ok, co bedzie jak zaprzestane ja brac... do tej pory mialem gainera olimp, ale nie smakuje, wiem ze musze sie poswiecic no ale nie daje rady:D

Kolejne pytanie: Mam kumpla - w ciagu miesiaca z postury mojej zrobil sie calkiem calkiem - a cwiczyl tylko w domu i bral wlasnie ta kreatyne. Czy sa jakies sposoby i czy jest to dobre by nabrac mase? Wiem ze sa diety, staram sie jesc jak najczesciej, biore witamy, ale bardzo szybko spalam...

Czy na poczatek pasuje?
Pozdrawiam i bardzo czekam na wasze opinie... wiem ze takich tematow jest wiele... no ale kazdy chce sie dowiedziec na swoj sposob.
Jesli w jakims sposob sa potrzebne - to moge wyslac moje fotki...
  • 0

Mr.chudy135

    Przechuj nindża

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3438 postów
  • Pomógł: 0
11
Neutralna
  • Lokalizacja:Jastrzębie-Zdrój
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Problem i Kreatyna
Mi trener w siłowni mówił że po około 3-4 miesiącach można brać krete a do tej pory na "sucho". Ale nie wiem jak to jest dokładnie nie jestem specem od tego, a co do tego że twój kumpel po tym wygląda całkiem, całkiem to nie znaczy że ty też tak będziesz wyglądał każdy organizm jest inny (tak mówi każdy jesli o takie sprawy chodzi {SMILIES_PATH}/icon_lol.gif ).
  • 0
Dołączona grafika



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne