Skocz do zawartości


Zdjęcie

meta prosze o szybka porade


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

autoeclipse
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 139 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:szczecin
  • Zainteresowania:siłownia boks kobiety samochody

Napisano Ponad rok temu

meta prosze o szybka porade
siemka ktos jadł mete firmy arkhin
???? dobra jest ???? czesto sa wyjebki piszecie Pozdro czekam na odp. chodzi o opakowanie 100 tab
  • 0

dawid1920
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2884 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Katowice
  • Zainteresowania:kultuRystyka trojboj SAA

Napisano Ponad rok temu

Re: meta prosze o szybka porade
Jak jej nie spożyjesz to się nie dowiesz czy jest dobra?

Ale stawiam na to, że kopnie ładnie ;]
  • 0
Ciągu mistrz i przykucania.
Brzuch ma w dwudziestu pięciu minach.
Biją mu brawo, on się kłania
na odpowiednich witaminach.

crusher1988
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1456 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: meta prosze o szybka porade
albo jak saper raz sie pomyslisz !!
  • 0
Pozdro Blue Army ... dzieki za pomoc ;)
Nie kazdy kto ma duzego kut**a musi grac w pornusach :D
Wracam do formy :P

tigre0070
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Siłownia,Suple,MMA,SAA,GSM...no i moja Pani :-)

Napisano Ponad rok temu

Re: meta prosze o szybka porade

Ale stawiam na to, że kopnie ładnie ;]

ja za to stawiam zupelnie odwrotnie.Sporo wyjebek jest...szczególnie akrihin...
  • 0

KARSTEN
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 230 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Myślenice
  • Zainteresowania:kulturystyka,boks,pilka nozna,foczki ;-)

Napisano Ponad rok temu

Re: meta prosze o szybka porade
Ladnie po niej idzie jak dla mnie najlepsza meta :D pozdro
  • 0
Cele:
waga 110kg
Łapa 46cm
;-)

Madson
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1544 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: meta prosze o szybka porade
istnieje cos takiego jak najlepsza meta? :wstyd:
  • 0
Tylko ciezka praca mozna dojsc do celu...
Weteran z uszkodzonym kregoslupem...

autoeclipse
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 139 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:szczecin
  • Zainteresowania:siłownia boks kobiety samochody

Napisano Ponad rok temu

Re: meta prosze o szybka porade
dzieki za odpowiedzi


MOZNA SKASOWAC TEN TEMAT
  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019