Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jestem nowy i proszę o pomoc!Odpowiedzcie!Myślę nad Mass XXl


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

Dawid17
  • Użytkownik
  • Pip
  • 17 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wałcz
  • Zainteresowania:sztuki walki

Napisano Ponad rok temu

Jestem nowy i proszę o pomoc!Odpowiedzcie!Myślę nad Mass XXl
Cześć! Jestem nowy! Ćwiczę od ponad roku i prawie nie widać efektów! Weszłem na te stronę bo chcę sobie coś kupić!Tylko w tym problem,że się na tym nie znam! Pomóżcie mi! W domu mam tylko sztangę z max. obciążeniem 25kg. sztangietkę max. 14 kg.Nie wiem jakie mam robić ćwiczenia i co a przedewszystkim jak zażywać!Jeśli możecie to szybko odpiszcie!

[ Dodano: 03-10-2004, 13:27 ]
:-(
  • 0

yahoo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1785 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Sierpc/Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: Jestem nowy i proszę o pomoc!Odpowiedzcie!Myślę nad Mass XXl
najpierw zacznij sobie robic trening ogolnorozwojowy skoro nie miales do czynienia z silownia, po jakims miesiacu tych cwiczen (znajdziesz je na strone [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]) bedziesz mogl sobie kupi odzywke bialkowo-weglowodanowa MASS XXL z Treca... Jesli chodzi o kreatyne to dopiero gdzie po 10 miesiacach PRZEMYSLANYCH cwiczen.Aha gdzies po miesiacu, gora dwoch robienia ogolnorozwojowki bedziesz musial obrac cel czy bedziesz cwiczyc mase, czy szybkosc itd. Wtedy znajdziesz sobie trening (jest ich duzo na forum wystarczy poszukac) lub zglosisz sie do kogos z nas i kto Ci go rozpisze.... Moglbys tez przestrzegac diety, najlepiej wejdz sobie na dzial odzywianie na forum i tam popatrz jest tego full...
  • 0
sie skacze...
sie plywa...
cialko tez sie ma zajebiste...

Dawid17
  • Użytkownik
  • Pip
  • 17 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wałcz
  • Zainteresowania:sztuki walki

Napisano Ponad rok temu

Re: Jestem nowy i proszę o pomoc!Odpowiedzcie!Myślę nad Mass XXl