Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nietypowy rozwój mięśni klatki piersiowej.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

Bakoos
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Nietypowy rozwój mięśni klatki piersiowej.
Witam wszystkich. Jestem tu nowym użytkownikiem i trochę mało obeznanym... więc proszę bardzo o powstrzymanie złośliwych komentarzy (jeśli takowe będą :D) i proszę o wyrozumiałość :D
Tak więc szukałem tematu w którym mógłbym znaleźć odpowiedź na pytanie które mnie coraz bardziej nurtuje.
Otóż mam 16 lat, wzrost 184 cm i ważę ok. 64 kg ćwiczę od jakiegoś roku (niestety miałem trochę przerwy, więc mnie ma jeszcze takich efektów jak powinny być, ale to już inna historia), a więc do sedna... zauważyłem jakiś już czas temu że mięsień klatki piersiowej, prawy (nie wiem jak się fachowo nazywa :D) nie jest tak samo podkreślony, uwydatniony (po prostu jest jakby mniejszy) niż lewy, który się bardzo ładnie rzeźbi i rosie. Nie wiem może z czasem to minie, ale chciałbym znać jednak odpowiedź, jeśli z wiekiem/ nabraniem masy to nie minie, wówczas co mam robić?
Od razu zaznaczam, że nie chce żadnych białek, wspomagaczy i innych sterydów... jadę cały czas naturalnie.
Proszę o odpowiedź

p.s.
jak coś to mogę zrobić kilka fotek :D


Pozdrawiam.
  • 0

Mr.chudy135

    Przechuj nindża

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3438 postów
  • Pomógł: 0
11
Neutralna
  • Lokalizacja:Jastrzębie-Zdrój
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Nietypowy rozwój mięśni klatki piersiowej.
Fotki daj jak najbardziej. A żeby wyrównać to rób na mniejszą stronę 1-2 powtórzenia więcej. I nie słuchaj kumpli mówiących że samo minie, samo może zlecieć G.... z nieba.
  • 0
Dołączona grafika

Bakoos
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Nietypowy rozwój mięśni klatki piersiowej.
Dzięki za jakikolwiek odzew, fotki zapodam jutro bo dzisiaj to już... światła nie ma :D