Nietypowy rozwój mięśni klatki piersiowej.
Napisano Ponad rok temu
Tak więc szukałem tematu w którym mógłbym znaleźć odpowiedź na pytanie które mnie coraz bardziej nurtuje.
Otóż mam 16 lat, wzrost 184 cm i ważę ok. 64 kg ćwiczę od jakiegoś roku (niestety miałem trochę przerwy, więc mnie ma jeszcze takich efektów jak powinny być, ale to już inna historia), a więc do sedna... zauważyłem jakiś już czas temu że mięsień klatki piersiowej, prawy (nie wiem jak się fachowo nazywa ) nie jest tak samo podkreślony, uwydatniony (po prostu jest jakby mniejszy) niż lewy, który się bardzo ładnie rzeźbi i rosie. Nie wiem może z czasem to minie, ale chciałbym znać jednak odpowiedź, jeśli z wiekiem/ nabraniem masy to nie minie, wówczas co mam robić?
Od razu zaznaczam, że nie chce żadnych białek, wspomagaczy i innych sterydów... jadę cały czas naturalnie.
Proszę o odpowiedź
p.s.
jak coś to mogę zrobić kilka fotek
Pozdrawiam.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Tylko jednego nie rozumiem, na jedną stronę robić więcej powtórzeń... o ile to da się przy sztangielkach to jak z gryfem nie za bardzo, no chyba że dołożyć te 5 kg la prawą stronę..
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Może się mylę ale niesymetryczność mięśni klatki piersiowej jest spowodowane złym sprzętem czyli po prostu sądzę że ćwiczysz w domu na sprzęcie wykonanym przez siebie, nie piszę że każdy sprzęt zrobiony własnoręcznie jest zły ale znam przypadek znajomego. Zrobił sobie gryf łamany "zbyt złamany" i po kilku miesiącach nie mógł nadgarstkami ruszyć bo tak były obciążone przy ćwiczeniach złym gryfem. Także przed wykonaniem jakiegokolwiek sprzętu domowego radzę dokładne przyglądnięcie się mu w sklepie sportowym. Co do skorygowania mięśni to to samo radze co wyżej pisali użytkownicy czyli trochę bardziej popracowac nad mniej ukształtowaną częścią ciała lecz nie za dużo bo wtedy przerośnie inne i znów problem z symetralnością ...
pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu