Skocz do zawartości


Zdjęcie

czy ktoś moze mi wyjaśnić co to jest bioanabol??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

BREW
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 236 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

czy ktoś moze mi wyjaśnić co to jest bioanabol??
Może mi ktoś powiedzieć czy bioanabol ma skutki uboczne, czy dobrze działa, czy widać po ty efekty!!??
  • 0

avanger
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:kobiety %-)

Napisano Ponad rok temu

Re: czy ktoś moze mi wyjaśnić co to jest bioanabol??
bioanabol = metanabol czyli popularna metka - kure**two jakich malo.
wiecej Ci powiedza na forum sterydy - skutkow ubocznych w ciul i jeszcze troche, masa miesniowa slabej jakosci (retencja wody w miesniach), czeste spadki po cyklu (nie zyskujesz stalej masy miesniowej... trzeba siem niezle umeczyc, zeby minimalizowac spadki) - popularnosc zawdziecza chyba tylko niskiej cenie :(
Absolutnie odradzam to brac - wziasc siem trzeba za diete, odp. trening i porzadna diete a zyska siem lepsze efekty, stala mase miesniowa tylko, ze w dluzszym czasie...


Prosze o przeniesienie tego posta z forum suplementacja - jest to dla tego szlachetnego forum hanba (taki temat) ;) :mrgreen: :P
  • 0
nawet najtwardsi maja chwile kiedy potrzebuja kleknac...
Daj mi, Panie, mestwo, abym chcial zmienic to, co mozliwe. Daj mi cierpliwosc, abym potrafil zniesc to, czego zmienic nie moge. Daj mi tez rozum, abym umial odroznic jedno od drugiego.

dla wlasnego dobra czytajcie regulamin !! nieznajomosc nie usprawiedliwia wykroczen;
regulamin forum odzywianie: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

BREW
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 236 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: czy ktoś moze mi wyjaśnić co to jest bioanabol??
no dzieki....avanger.........sluchaj zrobilem w 8 miesiecy ....z obwodu ramienia 31 cm..37...bez zadnej diety.i bez zadnych odzywek......to duzo czy malo w takim czasie??
  • 0

3r1o3o3t7
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: czy ktoś moze mi wyjaśnić co to jest bioanabol??
To zalezy czy czysty miesien czy nie. Jezeli czysty miesien, choc wydaje mi sie to malo prawdopodobne, to bardzo dobrze.
  • 0

BREW
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 236 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: czy ktoś moze mi wyjaśnić co to jest bioanabol??
czysty mięsień...az sam sie dziwię.......no to dobrze..jestem zadowolony.....bo nie mam tlustych rąk czy coś.......a propo tego bioanabolu...to kumpel gadal mi ze to nie jest meta tylko cos innego..ponoc lepsze i bez skutkow ubocznych..................wiec mówisz ze to gówno i odradzasz??
  • 0

anar
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3036 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Biala Podlaska
  • Zainteresowania:psycha :D

Napisano Ponad rok temu

Re: czy ktoś moze mi wyjaśnić co to jest bioanabol??
bioanabol to jesli sie nie myle bulgarska meta ;]
  • 0
[you]
pozdro :P

anar
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3036 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Biala Podlaska
  • Zainteresowania:psycha :D

Napisano Ponad rok temu

Re: czy ktoś moze mi wyjaśnić co to jest bioanabol??
no i temat juz jest w Sterydy.pl :)
  • 0
[you]
pozdro :P

avanger
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:kobiety %-)

Napisano Ponad rok temu

Re: czy ktoś moze mi wyjaśnić co to jest bioanabol??
nio anarek blugarska...
Polska, czeska, indyjska, USA-owa :P, ...blugarska jeden pies ;) (sklad przeciez ten sam)
  • 0
nawet najtwardsi maja chwile kiedy potrzebuja kleknac...
Daj mi, Panie, mestwo, abym chcial zmienic to, co mozliwe. Daj mi cierpliwosc, abym potrafil zniesc to, czego zmienic nie moge. Daj mi tez rozum, abym umial odroznic jedno od drugiego.

dla wlasnego dobra czytajcie regulamin !! nieznajomosc nie usprawiedliwia wykroczen;
regulamin forum odzywianie: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

anar
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3036 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Biala Podlaska
  • Zainteresowania:psycha :D

Napisano Ponad rok temu

Re: czy ktoś moze mi wyjaśnić co to jest bioanabol??
tak samo jak kreatyny creapure :P trecowska, olipowska wszystko jeden choooj %-)
  • 0
[you]
pozdro :P

BREW
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 236 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: czy ktoś moze mi wyjaśnić co to jest bioanabol??
a jak myslicie??.....warto brac mete??
a jesli brac..to chyba najlepiej polska co??
meta chyba wypelnia miesnie woda i ponoc szybko spada masa misniowa.!!
  • 0

anar
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3036 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Biala Podlaska
  • Zainteresowania:psycha :D

Napisano Ponad rok temu

Re: czy ktoś moze mi wyjaśnić co to jest bioanabol??
ogolnie rzecz biorac to nie warto brac
  • 0
[you]
pozdro :P

avanger
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:kobiety %-)

Napisano Ponad rok temu

Re: czy ktoś moze mi wyjaśnić co to jest bioanabol??

ogolnie rzecz biorac to nie warto brac

nie ma co "ogolniowac" ;)

NIE WARTO
  • 0
nawet najtwardsi maja chwile kiedy potrzebuja kleknac...
Daj mi, Panie, mestwo, abym chcial zmienic to, co mozliwe. Daj mi cierpliwosc, abym potrafil zniesc to, czego zmienic nie moge. Daj mi tez rozum, abym umial odroznic jedno od drugiego.

dla wlasnego dobra czytajcie regulamin !! nieznajomosc nie usprawiedliwia wykroczen;
regulamin forum odzywianie: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Kafar1418048738
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1634 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin
  • Zainteresowania:KULTURYSTYKA

Napisano Ponad rok temu

Re: czy ktoś moze mi wyjaśnić co to jest bioanabol??
Tak jak koledzy wyzej nie warto!!
  • 0
Sie skacze..Sie plywa..Bajerka jest..Cialko tez mam zajebiste



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019