Skocz do zawartości


Zdjęcie

Witam :P


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

areklbl
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Witam :P

Wita Was wszystkich 56 kilowy ektomorfik przy wzroście 171 i stażem na siłowni ok 2 miesiące :) Zarejestrowałem się z myślą, że pomożecie mi rozbujać moją sylwetkę do stanu przeciętnego wyglądu (marzy mi się waga ok 65kg). :) Wierzę w Was i w siebie :P przedstawie na szybko mój trening i przepraszam za brak profesjonalnych słów: 

PONIEDZIAŁEK: Klatka, triceps, łydki (3 powtórzenia po 6 serii, łydki 4 powtórzenia po każdym zwiększam ciężar i zmniejszam serie)

ŚRODA: Biceps, plecy, uda

PIĄTEK: Barki, kaptury, łydki

 

Zaznaczam, że przez pierwsze 5 tygodniu robiłem ogólnorozwojówkę, po niej jak wyżej napisane. 

Prosiłbym żeby ktoś podrzucił czy dobrze to robię, efekty widać ale mało zadowalające, biceps przez 2msc tylko 1cm, dieta była na początku ale jestem kierowcą lokalnie i brakuję czasu na częste jedzenie. I mam jeszcze GAINERA (proponowano takie stosowanie: w dzień treningu ok 30min przed treningiem i zaraz po treningu, w wolne dni raz dziennie między posiłkami). Ilu znajomych ćwiczy tyle zdań, zbaraniałem już nimi bo jeden mówi źle trenujesz drugi, ze dobrze, a inny całkiem już o czym innym mówi. Proszę o jakąkolwiek pomoc :) 

 

 

Pozdrawiam


Użytkownik areklbl edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

EXPERTO

EXPERTO
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 14273 postów
  • Pomógł: 5
  • Lokalizacja:P.O.T.C.O.A.W.M.B.W.
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:- Śliczne Panny.
    - Przyroda.
    - Kulturystyka.
    - Sztuki Walki.
    - Forum.
    - Samochody.
  • Staż [miesiące]:od 2003
  • Wzrost [cm]:188
  • Waga [kg]:100-102

Napisano Ponad rok temu

Re: Witam :P

Witaj na forum :) w tym dziale tylko sie witamy. Jesli masz jakies pytania to zaloz mowy watek w odpowiednim dziale.

 

 

Pozdo