Skocz do zawartości


Zdjęcie

Spokojnie, nie taki Nerwowy jak się patrzy. Cześć


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Nerwowy
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Spokojnie, nie taki Nerwowy jak się patrzy. Cześć

Witam wszystkich!

Jestem studentem, mam 20 lat (21 we wrześniu). Nie wiem dokładnie co chcielibyście o mojej osobie wiedzieć (nie jestem interesującą osobą). Mam trudny charakter, często się wściekam o błahostki i nie boję się powiedzieć człowiekowi co o nim sądzę, nie jestem pozerem ani "przechwalaczem", nie lubię wątróbki : /, kocham muzykę nie rozstaję się z nią nigdy. Słucham wszystkiego, muzyka jest zbyt piękna żeby zamykać się pod kloszem jednego gatunku. Kocham Dota 2 :D Jestem bardzo wstydliwy, ale tylko do momentu pierwszego kontaktu potem już z górki :D. Boję się dziewczyn, a raczej tego co mogą Sobie o mnie pomyśleć (jezeli jakas mnie interesuje, jezeli nie - zlewam to). Jestem brunetem, mam ok. 173 +/-, 78kg, szare oczy i chciałbym urosnąć jeszcze (chociaż to chyba nie jest możliwe :( ) Moja przygoda ze zdrowym stylem życia, zaczęła się kilka lat temu, i ciągnie się do teraz. Problemem jest jednak, ze z monumentalnymi przerwami, jednocześnie z zerowymi wynikami. Jestem astmatykiem i alergikiem, niestety od jakiś 2 lat alergia zmieniła swój przebieg z fizycznego (oddychanie pułkami, grzybami) na fizyczny + emocjonalny. Ataki alergii występują u mnie w momentach stresu, pomyślenia o stresie który może nastąpić, jednoczenie zestresowanie się ta myślą. W momencie zdenerwowania, lub mocnego zmęczenia, próbuję panować nad emocjami, jednak nie zawsze to wychodzi. Występują u mnie wtedy na całym ciele swędząco-piekąco-bolące czerwone plamy, które na siłę muszę podrapać ( w tym przypadku drapanie koi ból, nie nasila go), pomaga także okład z zimnej wody. Niestety co do swojego zdrowia jestem bardzo olewający - niestety. Jestem w sumie osoba pół na pół leniwą, bo lubię poleniuchowa