Skocz do zawartości


Zdjęcie

TRENING NA REDUKCJE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kevin1984

kevin1984

    WIARA MOJA SILA

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2329 postów
1255
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Dziennikarstwo sportowe. kulturystyka oczywiście
  • Staż [miesiące]:11 lat
  • Wzrost [cm]:176cm
  • Biceps [cm] :46/47cm
  • Klatka piersiowa [cm]:132
  • Pas [cm]:85cm
  • Udo [cm]:72cm
  • Przysiad [kg]:-
  • Wyciskanie [kg]:180kg
  • Martwy ciąg [kg]:230kg
  • Waga [kg]:98kg

Napisano 27.04.2011 - 19:32

REDUKCJA- to przede wszytkim dieta plus areoby. ale rowniez intensywny trening
Sa dwie szkoly- jedna zaklada , ze powinno sie trenowac normlanie, utrzymywac wielkie ciezary by nie stracic masy, druga z kolei- ze powinno sie zastosowac cwiczneia izolowane, z duza iloscia powtorzen , zredukowac ciezary.

Kazda szkola ma swoje plusy. Plusy pierwszej to faktyxznie mniejsze spadki masy, ale minusy sa takei ze jedzac mniej jestesmy slabsi, wiec nei da sie podnosic takich samych ciezarow a jesli da , to kosztem byc moze przetrenowania.

Jestem zwolennikiem pierwszej metody, gdyz boje sie o spadki, ale nie karce metody drugiej , gdyz zdaje sobie sprawe, ze nie da sie utrzymac sily jedzac mniej , bedac na diecie redukcyjnej.

DLA ZWOLENNIKOW METODY DRUGIEJ , CYZLI DLA TYCH, KTORZY UWAZAJA ZE POWINNO TRENOWAC SIE TYPOWO POD REDUKCJE PRZEDSTAWIAM PROPOZYCJE PROGRAMU

dzien pierwszy- klatka, barki
dzien drugi- plecy biceps triceps
dzien trzeci nogi
dzien czwarty 0wolne
dizen piaty- klatka barki
dzien szosty- plecy niceps triceps
dzien siodmy- wolne

dlaczego takie ulozenie/ Bo ukladajac klatke z bicepsem i tricepsem musielibysmy na drugi dzien trenowac plecy a to niedopuszczalne, gdyz nie mozna trenowac bicepsa przed plecami.
Bo dajac odwrotnie plecy biceps triceps na drugi dzien trening klatki bylby nie mozliwy bo nie da sie trenowac tricepsa dzien przed klatka , mozna najwyzej po.
nogi atakujemy raz w tyg ale intensywnie posiwecajac im jednen caly dzien.

KLATKA BARKI
-sztangielki na skosie 3x15-12
-wyciskanie na maszynie siedzac 3x15-12
-rozpietki na prostej 3x15-12
-krzywowanei linek-brama 3x15-12

-wzniosy sztangielek bokiem 3x15-12
-podciaganie wzdluz tulowia 3x15-12
-wzniosy przodem 3x15-12

PLECY BICEPS TRICEPS
-podciaganei na drazku 3xmax
-podciaganei sztangi w opadzie tulowia 3x15-12
-sciaganei drazka wyciagu dolnego 3x15-12
-sciaganei drazka dolnego za kark 3x15-12

-uginanie na modlitewniku 3x15-12
-francuskie wyciskanie siedzac 3x15-12 naprzemian cwiczenia z zachowaniem 1 minutowej przerwy

-superseria laczona uginanie z supinacja nadgarstka w oparciu na lawce skosnej/ wyprosty przy wyciagu 3x15-12

-superseria laczona uginanie o kolano/ pompki w podporze tylem 3x15-12

NOGI
-przysiady ze sztanga 3x15
-wyciskanie nog na maszynie 3x15-12

-superseria laczona wyprosty nog na maszynie / uginanie nog na maszynie lezac 3x15-12
-superseria laczona hack przysiad/ martwy ciag na sztywnych nogach 3x15-12

superseria laczona- wspiecia na palce/ osla lawka 5xmax

przerwy pomiedzy seriami 45sek-min

trening areobowy 40 min 3-4 razy w tyg pozoli spalic 1kg tluszczu w tyg przy odpowiedniej diecie
brzuch treniujemy abs2 albo a6w.

cwiczenia moga byc inne byle by przerwy pomiedyz seriami byly zachowane i w kazdje partii bylo choc jedno cwiczenie wielostawowe.

Użytkownik kevin1984 edytował ten post 27.04.2011 - 19:34

  • 2







#2 kuba1000

kuba1000
  • Guests
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8481 postów
  • Lokalizacja:Poznań
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 27.04.2011 - 20:12

Fajna lekturka :D za 2 tyg się przyda :) Jak zawsze kupa dobrej roboty :thumbsup:

Pozdro





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych