ławka i sztangi
Napisano Ponad rok temu
mam 16lat i zamierzam a nawet zacząłem ostro jechać z ćwiczeniami.Zebrałem troche funduszu i zamierzam kupić ławke i sztangi, wybrałem takie coś:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] i sztangi:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
proszę o pomoc w doborze sprzętu i szczere odpowiedzi i dodam ze w tych sprawach jestem zielony.
pozdrawiam
jarzab44
Guest_radq?_*
Napisano Ponad rok temu
Poszukaj ławeczki na stronie kelton.pl a obciązenie sztangielki i gryf prosty na allegro... jest duzo ofert...
Podaj kwote jaką chciałbyś przeznaczyć na siłownie to pomożemy coś wybrać
Napisano Ponad rok temu
Użytkownik jarzab44 edytował ten post Ponad rok temu
Guest_radq?_*
Napisano Ponad rok temu
Ławka: ta co ty podałeś niepotrzebnie ma te bajery do rozpiętej i do nóg...na tym się zle ćwiczy i skos jest do bani bo nie ma stojakó regulowanych czyli będziesz musiał odkładać sztange nie na stojaki bo są na wysokości twojej głowy... tylko odłożyć ja na podłoge co jest nie wygodne z dużym obciążeniem...
Poszukaj ofert na allegro napewno znajdziesz coś w dobrej cenie...
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
tu nawet jest spełniająca wymagania: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
ale może byc szajs
Guest_radq?_*
Napisano Ponad rok temu
Jeżeli nie, polecam Ci kupienie hantli 2x 20 kg regulowane: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] coś takiego, chodzi oto żebyś miał to na lata a nie na jeden sezon, bo widziałęm że w pierwszym linku wstawiles plastikowe obciazenie z piaskiem w srodku, ktore po dłuzszym uzywaniu poprostu rozpada się.
ja bym zrobił tak: kupił bym porządne regulowane hantle a za jakiś czas jak dozbierasz kase i ci się nie znudzi ćwiczenie to bym kupił ławeczke + gryf prosty... z motywacją na siłowni bywa różnie, a szkoda żebyś wyrzucił tyle kasy w sprzet i tego nie uzywał.
Z hantlami mozesz juz ułozyć konkretny trening dodac do tego pompki, itp jest wiele opcji...