Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jakie możecie poradzić suplementy lub odżywki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

Brumm
  • Użytkownik
  • Pip
  • 43 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Jakie możecie poradzić suplementy lub odżywki
Witam

Na wstępie chciałbym was bardzo prosić o jakąś poradę w doborze suplementów lub odżywek, które będą najlepsze dla mnie podczas treningów. Głownie chciałbym coś na zbicie tłuszczu i nabranie mięśnie, chciałbym od razu zaznaczyć, że jestem zielony w tych sprawach.

A teraz trochę o mnie mam 23 lata, wzrost 186 cm, ostatni raz jak się ważyłem miałem 75 kg, ale od jakiegoś czasu się odchudzam więc myślę, że teraz mam kolo 72 kg.
Zależy mi głównie żeby zbić lekką oponę na brzuchu (wiem, że chudy jestem ale ten tłuszcz na brzuchu mnie dobija), chciałbym się też dowiedzieć czy są jakieś fajne suplementy żebym nabrał więcej mięśni. Nie chodzi mi tu żeby zrobić z siebie king-kong’a, ale chodź trochę mieć zarys mięśni na klatce, brzuchu .

Od jakiegoś czasu usilnie próbuje zniszczyć tłuszcz na brzuchu, stosuje dietę tzn. nawet można powiedzieć, że się głodzę, ale są efekty.
Teraz jeszcze kupiłem sobie bieżnie magnetyczną z kijami do nordic waking, ćwiczę na tym od 4 dni po godzinie dziennie i po zejściu czuje mięśnie rąk i nóg więc chyba jest dobrze do tego wszystkiego zakładam sobie na 30 minut pas vibroaction (nie wiem czy coś daje, ale na pewno nie zaszkodzi). Do tego wszystkiego od następnego tygodnia chcę zacząć coś działać z „6 weidera” no i działać coś z hantelkami i innymi małymi sprzętami plus jakieś ćwiczenia: pompki, przysiady, brzuszki itp..

P.S Wszystko chcę robić w domu siłownia odpada, bo na razie się spłukałem.

Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam
  • 0

Brumm
  • Użytkownik
  • Pip
  • 43 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Jakie możecie poradzić suplementy lub odżywki
#####