Skocz do zawartości


Zdjęcie

Plan dla początkującego, porady


8 odpowiedzi w tym temacie

jaro90
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Plan dla początkującego, porady

Witam. Nadszedł czas aby spróbować czegoś innego niż siłownia. Chciałbym zacząć ćwiczyć kalistenikę i do tego jeden dzień w tygodniu mimo wszystko poświęcić na siłownię bo rajcuje mnie myśl, żeby z miesiąca na miesiąc podnosić więcej. 

A więc tak, na siłowni będę robił WL, MC i Wyc. Żołnierskie. Także podstawowe ćwiczenia, po to aby jakoś budować siłę i móc się sprawdzać. Wszystko po 4 serie, i 6 powt. 
W temacie kalisteniki jestem zielony więc prosiłbym Was na poczatek o ułożenie planu dla osoby początkującej. Na razie chciałbym bazować na podstawowych ćwiczeniach tzn podciąganie na drążku, pompki itp

Proszę o jakiś plan, ile mam wykonywać serii, powtórzeń, ile obwodów. Może macie jakieś porady dla początkującego? 

Głównie zależy mi na budowaniu masy. 
Z góry dziękuję za pomoc. 


Użytkownik jaro90 edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

Maksym Riznyk
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 4373 postów
  • Pomógł: 203
358
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Street Workout - It's my Way !!!
  • Staż [miesiące]:96
  • Wzrost [cm]:177
  • Waga [kg]:81

Napisano Ponad rok temu

Re: Plan dla początkującego, porady

Siemanko, witam na forum :) 
Powiedz na początku czy cokolwiek czytałeś na ten temat ?
Pisaliśmy wątki z przykładowymi planami to są wszystkie wątki przypięte w tym dziale. 


  • 0
Zapraszam do śledzenia kanału na YouTube
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Zapraszam na mój fanpage
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

jaro90
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Plan dla początkującego, porady