Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trening siłowy i hipertrofia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

EXPERTO
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 14273 postów
  • Pomógł: 4
523
Wyśmienita
  • Lokalizacja:P.O.T.C.O.A.W.M.B.W.
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:- Śliczne Panny.
    - Przyroda.
    - Kulturystyka.
    - Sztuki Walki.
    - Forum.
    - Samochody.
  • Staż [miesiące]:od 2003
  • Wzrost [cm]:188
  • Waga [kg]:100-102

Napisano Ponad rok temu

Trening siłowy i hipertrofia
Komórki mięśniowe wprost wariują, by stworzyć nowe białka przed kolejnym treningiem siłowym. Widoczne zmiany w wielkości masy mięśni widać dopiero po okresie kilku tygodni. Dlaczego trwa to tak długo?

Wielkość mięśni odzwierciedla się w balansie między tworzeniem nowych białek, a rozkładaniem starych. Rozpad wzmaga się po ciężkim treningu, często przewyższając ilość tworzonych nowych białek. Kataboliczne (rozkładające) hormony, takie jak kortyzol, czy czynniki anty-wzrostowe jak miostatyna, zwiększają tempo rozpadu mięśni po treningu. Dlatego, celem każdego kulturysty czy ciężarowca, jest przyspieszenie tempa hipertrofii i zmniejszenie rozpadu mięśni. Zwiększając poziom aminokwasów w krwiobiegu po ćwiczeniach, dzięki suplementacji proteinami, przyspiesza syntezę nowych białek i wzrostu mięśni. Efekt podobnych technik zależy od dawki, rodzaju aminokwasów, wieku i koncentracji anabolicznych oraz antykatabolicznych hormonów.
  • 0

Nie udzielam pomocy na PW / PM / Priv. Wszelkie pytania proszę pisać na forum, w temacie otrzymasz więcej opinii.




Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017