Skocz do zawartości


Zdjęcie

10 Sosobów na prążkowanie mięśni


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

Grammatikk

Grammatikk
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 19491 postów
  • Pomógł: 221
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:https://www.facebook.com/mateusz.pawlak.5473
  • Staż [miesiące]:Sam już nie wiem dłuuugi jest ;)
  • Wzrost [cm]:193
  • Pas [cm]:85
  • Wyciskanie [kg]:Na zerwanej klacie nie nawyciskam...
  • Martwy ciąg [kg]:Nie wykonuję tego ćwiczenia
  • Waga [kg]:98,5

Napisano Ponad rok temu

10 Sosobów na prążkowanie mięśni
wgqjvb.jpg
 
Kulturystyka zawodowa stawia na doskonały wygląd i ciało idealnie wyrzeźbione. Droga do sukcesu jest kręta i zawiła, urozmaicona licznymi przeszkodami. Prążkowanie mięśni stanowi trudne wyzwanie nawet dla doświadczonych kulturystów, dla których odżywianie i trening połączony z regularnym odpoczynkiem jest bezpośrednim źródłem zapoczątkowującym karierę. Z całą pewnością szczupłego i dojrzałego wyglądu nie idzie osiągnąć przez zatracającą determinację i chęć osiągnięcia sukcesu za wszelką cenę.
 
Profesjonalny trening, odżywianie bogate w białko i suplementacja, to jedynie początek wyścigu długodystansowego. Jeżeli zawodnik pragnie uzyskać wymarzoną sylwetkę powinien zastosować się do poniższych porad.
 
1.Osiągnięcie doskonałości jest niezwykle trudną i mozolną pracą, dlatego najważniejsze jest określenie celów, które w rzeczywistości stają się realne. Nie warto podwyższać sobie poprzeczki, lecz dążyć do osiągnięcia osobistego sukcesu na miarę własnych możliwości. Każdy człowiek ma inne predyspozycje i trzeba liczyć się z faktem, że nie zawsze uda się dorównać znanym kulturystom.
 
2.Istotny jest czas na przygotowanie precyzyjnej sylwetki. Im wcześniej zawodnik zadba o sylwetkę, tym lepsze rezultaty są widoczne na scenie. O prawidłowe odżywianie należy zadbać odpowiednio wcześnie, by później uniknąć ewentualnych rozczarowań. O rzeźbę ciała i umięśnienie powinien zadbać w miarę wcześnie, nie pozostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę.
 
3.Bardzo ważne jest odżywianie, dieta powinna być regulowana stopniowo, a przede wszystkim regularnie.
 
4.Dieta musi opierać się na produktach zdrowych, eliminować tłuszcze i równoważyć makroelementy. Węglowodany odpowiedzialne z tkankę tłuszczową musza być indywidualnie dopasowane do zapotrzebowania. Jeżeli głównym zamiarem kulturysty jest spadek masy ciała powinien wzbogacić odżywianie w możliwie dostateczną ilość białka, które uchroni go przed katabolizmem. Makroelementy powinny być dopasowane do rzeczywistej masy ciała.
 
5.Nie należy zapominać o regularnych posiłkach, które dzięki uzyskanym kaloriom stymulują metabolizm.
 
6.Niezwykle pomocne okazać się mogą notatki dotyczące diety, które pozwolą sporządzić plan odżywiania dopasowany do potrzeb organizmu. Podobny system zagwarantuje optymalną utratę wagi i trening wpływający korzystnie na umięśnienie.
 
7.Nigdy nie należy się głodzić i omijać posiłków. Opuszczenie nawet jednego skutkuje nagłą utratą wagi.
 
8.Suplementacja w trakcie posiłków i po zakończonym treningu jest podstawą do osiągnięcia wymarzonej, dojrzałej sylwetki i znakomitej formy
 
9.Równie ważna jest woda zapobiegająca odwodnieniu, oczyszczająca organizm z toksyn i przyczyniająca się do utraty tłuszczu.
 
10.Systematyczny trening, samodyscyplina i prawidłowe odżywianie są z pewnością najważniejsze. Kulturysta pragnący uzyskać prążkowania mięśni powinien ściśle kontrolować wagę, bez względu na okoliczności.
Powyższe wskazówki odgrywają istotną rolę w kulturystyce ukierunkowanej na szczupłą sylwetkę. Kulturysta ceniący sobie atrakcyjny wygląd połączony z prążkowanymi mięśniami powinien skorzystać z wymienionych porad, aby w pełni cieszyć się dojrzałą i smukłą sylwetką nie tylko na zbliżających się zwodach, ale również w ciągu całego roku.
 
 
na podstawie DK.com
Opracował Grammatikk

Mateusz Pawlak ;)



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019