Witam, mam na imię Karol, mam 17 lat, wzrost 194  i ważę 84kg 
ćwiczę na siłowni od 2 miesięcy i zastanawiam się nad suplementami( oczywiście stosuje dietę ).Chciał bym przytyć. Jakie suplementy i czy warto

suplemtenty
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Witaj Karol  Moim skromnym zdaniem, troche za wcześnie na "poważną" suplementację. Radziłbym zacząć powoli i poćwiczyć jeszcze troche zanim zaczniesz kupować suple. Na początek radziłbym zacząć od dodawania białka do diety, witaminy i minerały, carbo i bcaa.
 Moim skromnym zdaniem, troche za wcześnie na "poważną" suplementację. Radziłbym zacząć powoli i poćwiczyć jeszcze troche zanim zaczniesz kupować suple. Na początek radziłbym zacząć od dodawania białka do diety, witaminy i minerały, carbo i bcaa.

Napisano Ponad rok temu
Na razie sobie odpuść suplementy. Na początku bardzo duży progres można zanotować na samej diecie więc na niej się skup. Ewentualnie możesz kupić jakieś witaminy i minerały.

"Mogę zaakceptować swoją porażkę, ale nie zaakceptuje tego, że nie próbowałem"
~ Michael Jordan
Napisano Ponad rok temu
caskad nie rozumiem dlaczego polecasz carbo?
wegle idzie przeciez prosto dostarczyć
TKWM
Napisano Ponad rok temu
Carbo = cukier puder. Jak już musimy takim specyfikiem podbijac kaloryke to prościej i taniej gdzieś coś posłodzić. Węglowodany dostarcza się najprościej dlatego odzywki typu carbo nie mają wielkiego zastosowania tym bardziej opłacalności. Warto miec białko pod reką w razie W i zawsze dobry preparat witaminowo-mineralny.
Mateusz Pawlak 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
 FaceBook
 FaceBook
	10 następnych tematów
- 
			 Odżywki Odżywki- Ponad rok temu 
- 
			 Trening siłowy kobiecy Trening siłowy kobiecy- Ponad rok temu 
- 
			 z czym lołączyć przedtreningówke? z czym lołączyć przedtreningówke?- Ponad rok temu 
- 
			 białko białko- Ponad rok temu 
- 
			 Suple Suple- Ponad rok temu 
- 
			 Kreatyna Kreatyna- Ponad rok temu 
-