Skocz do zawartości

Zdjęcie

"Utwardzanie" przedramion w Wing Tsun

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

budo_osadnik
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 973 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

"Utwardzanie" przedramion w Wing Tsun
Mam takie pytanie do Ving(Wing) Tsunowcow(Chunowców itd) ale nie tylko.
Mianowicie, macie jakieś sposoby na "utwardzanie" przedramion?
Nie wiem nawet czy to możliwe, nic mi nie przychodzi do głowy poza ciągłymi ćwiczeniami z przeciwnikiem.
Jest niby manekin w naszym stylu co jak podejrzewam może pomóc, ale tam gdzie ćwiczę nie ma go. Poza tym jestem początkujący więc raczej i tak prędko nie poznam form nawet jakbym miał do niego dostęp.
Ps. A pytam sie o to bo po treningu mam nieraz poobijane miejscami przedramiona i pomyślałem,że może można je jakoś zahartować.
  • 0

budo_vt
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 402 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: "Utwardzanie" przedramion w Wing Tsun
W Ving Tsun nie mamy jakiś specjalnych ćwiczeń utwardzających przedramiona. Twoje "kontuzję" wynikają z nieprawidłowego wykonywania poszczególnych ćwiczeń przez Ciebie lub przez Twojego współćwiczącego. Jest to naturalne wśród początkujących i nie ma co się przejmować. Wraz ze wzrostem umiejętności "kontuzji" powinno być mniej.
Jeżeli jednak chciałbyś wzmacniać przedramiona to z tego co się orientuję to chłopaki z Modliszki mają takie ćwiczenia. Popytaj ich.
  • 0

budo_osadnik
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 973 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Ok,pożyjemy zobaczymy,mam nadzieję że masz rację.
A co do chłopaków z "modliszki" mam nadzieję że nas czytają i podpowiedzą co i jak.
  • 0

budo_oce
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 248 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

offtop:

(...) chłopaków z "modliszki" (...)