Skocz do zawartości


Zdjęcie

Karate Shotokan w UFC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

budo_maxximus
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 92 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań
  • Zainteresowania:BJJ/MMA

Napisano Ponad rok temu

Karate Shotokan w UFC
W wadze półciężkiej mistrzem w UFC został Lyoto Machida który posiada 3 dan w karate Shotokan. Często niedoceniany a wielokrotnie wyśmiewany styl karate jako zupełnie nienadający się do MMA. Od 20 lat ćwiczę ten styl a od kilku lat BJJ i MMA i wiedziałem, że ma sporo zalet jednak wtedy kiedy poprze się go dobrym parterem co widać po walkach Machidy ,który posiada czarny pas w BJJ.
Na początku kiedy zacząłem ćwiczyć MMA również i ze mnie podśmiewano się że ćwiczę karate jednak śmiechy zakończyły się po pierwszych walkach i zaczęto podchodzić do karate poważniej. Przez wiele lat byłem w Kadrze Narodowej i wiele razy zdobywałem Mistrzostwo Polski w karate co pozwoliło mi się czuć dość pewnie w MMA zwłaszcza po poznaniu technik w parterze. Czy waszym zdaniem karate powróci do łask czy tylko Machida to fenomen który nie zdoła obronić tego tytułu?
  • 0

budo_fox
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1205 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdansk
  • Zainteresowania:BJJ/MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Karate Shotokan w UFC
Wyjątek potwierdza regułę. Karate nie wróci do łask . Problem nie leży w sferze technicznej ale w metodyce treningu. Lyoto o ile ćwiczył dużo technik karate to jednak metodykę ma zupełnie inną. Dużo sparingów, siłowni etc. .
  • 0

budo_skylark1987
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1354 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Las w Łódzkim
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Karate Shotokan w UFC