gry/zabawy z elementami SW
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
1 runda- żeby złapać drugiego trzeba go kopnąć w tyłek (najlepiej technicznie ),
2 runda- to samo, tylko można złapac gościa i go sobie ustawić,
3 runda- to samo co 2, tylko dochodzi złapanie berka przez plaskacza w twarz
Oczywiście osoba uciekająca może się ustawiać dowolnie, a potem też blokować
I tak cała sekcja
Był taki wątek btw.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Cel: rozłożyć na łopatki lub "przepchać" poza matę.
PZDR
Napisano Ponad rok temu
2.Zabawa na dotknięcie do kolana, później do barku, później jakiś miks typu kolano + bark
Jak coś mi się przypomni to napisze
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
tak to wygladalo o ile mnie pamiec nie myli
Slava
Napisano Ponad rok temu
p.s. ja robie jak narazie
"walke"
-na klepniecie w udo/ lopatke -udo + lopatke- j/w + obchwyt zza plecow
-przepychanie przodem/tylem/bokiem
-przewrcanie spinajacego sie lezacego na brzuchu pzreciwnika na plecy
-stawiania totalnie rozluznionego wpsolcwiczacego na nogi
-walke o zajecie njalepszej pozycji i przytrzymanie na lopatkach kilka sekund po sygnale dziwekowym z roznych pozycji wyjsciowych
-nauke prostych dzwigni
Napisano Ponad rok temu
Ustawiasz się w kółku i wykonujesz jakąś technikę uderzaną. Potem następna osoba musi ją powtórzyć i dodać swoją, następna powtórzyć te obie i dodać kolejną... I tak dalej - dobre przy nauce kombinacji.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
-walka cygańska
-ryby w sieci
Polecam książkę Romana Trześniowskiego:"Zabawy i gry ruchowe"
Jeśli pracujesz w szkole to poproś dyrekcję,żeby zakupiła tą książkę do szkolnej biblioteki.Możliwe,że tam już będzie albo jakieś inne pozycje o podobnej tematyce.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
tez w taka gralem. raz. az ktos mnie skosil w powietrzu i zlamalem sobie nadgarstek z przemieszczeniem , e nieMy graliśmy w koszykówke w stylu rugby z dopuszczanymi atakami od pasa do szyi
Napisano Ponad rok temu
Wszyscy stoja w kolko/na materacu na sygnal nalezy wypchnac z kolka/materaca innych, samemu nie zostajac wypchnietym. Utrudnienie: ci juz wypchnieci pomagaja wyciagac innych ale z zewnatrz
Przeciaganie liny
Odmiana rugby: dwie bramki, dwie pilki, kazda druzyna ma swoja pilke, cel: umiescic obie pilki w swojej bramce (polowa druzyny musi zdobyc druga pilke, a polowa bronic swojej)
Dwie druzyny na dwoch koncach sali, jedna sie broni, druga atakuje. Cel: atakujacy musze przepchnac druzyne przeciwna na swoj koniec sali
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
,,Wielka księga zabaw i gier ruchowych,, - Marian Bondarowicz; Tadeusz Staniszewski
np.
Klasyczne : walki kogutów [+możliwość łapania za nogi, podcięć itp], Berek z ,,pstryczkami w ucho,,
Dobre są zabawy utylitarne np. z noszeniem współćwiczącego na barana, na rękach, przewieszonego przez ramie. Można tez pokwapić się o delikatne zapasy na materacach [ z klęku - jednonóż, obunóż, przysiadu]
,,Przeciąganie w parach,,
Liczba uczestników—dowolna, ale parzysta.
Boisko — równe, trawiaste.
Przybory — zbędne.
Ustawienie — po jednej stronie jedna a po drugiej stronie druga grupa ;parami, prawym bokiem do siebie z podaniem ręki wewnętrznej i oparciem nawzajem nogi wewnętrznej.
Przebieg gry. Pary przeciągają się, przy czym dozwolone są różnego rodzaju zwody. Wygrywa rząd (dostaje punkt), któremu uda się przeciągnąć większą ilość uczestników na swoją stronę. Można przeciągać się prawą i lewą ręką.
Odmiana I. Między dwoma szeregami leży na oznaczonej linii linka. Zespoły stają z obu stron na całej jej długości twarzami do siebie. Na sygnał podnoszą linkę z ziemi, a następnie ciągną ją do siebie Wygrywa szereg, który przeciągnie linkę na swoją stronę poza oznaczoną linię.
,,Jeniec,,
LICZBA UCZESTNIKÓW — dowolna.
BOISKO -dowolne.
PRZYBORY - zbędne.
USTAWIENIE- grupy 10 do 12-osobowe wiążą koła, w każdej z nich „jeniec”.
PRZEBIEG ZABAWY. Jeńcy starają się wydostać wszelkimi sposobami Z zamkniętych kół. Próbują, więc przeczołgać się pod rękami, przerwać koło lub przemknąć się w miejscu, zostało ono przerwane. Wszyscy inni pilnują jednak i nie pozwalają im wydostać się z koła. Za każdego, który uwolni się, wchodzi do koła ten, kto najbardziej przyczynił się do jego wydostania się.
ODMIANA Do koła może wejść od razu kilku jeńców, którzy chcąc łatwiej uwolnić się, muszą ze sobą współdziałać.
,,Chiński mur,,
Liczba uczestników — dowolna.
Boisko— prostokątne, niewielkie. W środku boiska narysowany mur (pas o szerokości 2—3 kroków), na obu zaś krótszych bokach wyznacza się metę.
Ustawienie — na jednym z krótszych boków boiska znaj— dują się wszyscy uczestnicy zabawy, na murze strażnik.
Przebieg zabawy. Na sygnał wszyscy wybiegają z linii mety starając się dostać na drugą stronę muru. Strażnik usiłuje schwycić jak największą liczbę przebiegających. Każdy schwytany staje się jego pomocnikiem. W ten sposób liczba ich rośnie, co utrudnia przejście przez mur obronny. Zwycięzcą zostaje ten, kto przedostał się przez i-nur ostatni i temu powierzamy w następnej rozgrywce rolę strażnika.
Uwaga Jeżeli uczestnicy zbytnio odwlekają moment przebiegnięcia na drugą stronę muru, wówczas liczeniem do trzech strażnik zmusza ich do wykonania zadania. Ten, kto mimo liczenia nie próbuje przedostać się przez mur zostaje uznany za schwytanego.
:wink:
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Panowanie nad grupą to już indywidualna kwestia zależna od prowadzącego
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych
10 następnych tematów
-
ANKIETA
- Ponad rok temu
-
podziemny krąg - real?
- Ponad rok temu
-
Odziez w Trojmiescie
- Ponad rok temu
-
Kontuzje - czyja to wina?
- Ponad rok temu
-
mma-tracker
- Ponad rok temu
-
Eddie Bravo w programie Planete :)
- Ponad rok temu
-
rekreacyjnie a obowiazkowe badania lekarskie
- Ponad rok temu
-
Pompowanie, pokrzykiwanie i... chyba sie starzeje
- Ponad rok temu
-
URAZY KOLANA I KRĘGOSŁUPA W BJJ-poszukuje informacji!
- Ponad rok temu
-
Sparingpartner amator-samouk poszukiwany okolice Radzymina
- Ponad rok temu