Stymulator hormonu wzrostu - kupować czy nie?
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
PZDR
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Chodzi mi właśnie o takie produkty, dałem trzy podobne... Przeczytajcie ten tekst i powiedzcie, co wy na to, plis... Bo z opisu wynika, że to rewelacja...
Napisano Ponad rok temu
Btw: nie czytaj ulotek :wink: Jedyne co cie tam ciekawi to skład i dawkowanie, marketing poprostu omiń
Napisano Ponad rok temu
Wiem wiem, ale nie znam się zbyt na suplementach, nigdy takich nie stosowałem, dlatego pytam, czy to co znalazłem, jest warte uwagi...Formor? Wtf is this?
Btw: nie czytaj ulotek :wink: Jedyne co cie tam ciekawi to skład i dawkowanie, marketing poprostu omiń
Napisano Ponad rok temu
Drugiego produktu nie znam więc się nie wypowiadam, zwłaszcza, że skład cienko opisany.
PZDR
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Skutki uboczne o których pisałeś mogą towarzyszyć temu pierwszemu.
Druga opcja jest bezpieczna (aczkolwiek mało efektowna), suplementy tego typu najczęściej zawierają najzwyklejsze w świecie ekstrakty z ziół, aminokwasy itp itd. Nie jestem fanatykiem faszerowania się mnóstwem supli, ale trzymajmy się faktów- po suplach z pewnością nie będzie miał przerośniętej szczęki :?
PZDR
Napisano Ponad rok temu