Skocz do zawartości


Zdjęcie

Początkujący raz jeszcze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

budo_corgon
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Początkujący raz jeszcze
Zainteresowałem się Krav Magą, zamierzam zobaczyć jak wyglądają treningi. W innych tematach znalazłem informacje, że można spróbować także przy "chudej" budowie ciała.

Interesowałaby mnie wersja dla samoobrony, a nie walki, poza tym nie jestem jakiś napalony na szybki rezultat, bo wiem że do tego trzeba lat ciężkiej pracy, tylko zależy mi na tym, żeby się nauczyć pewnych elementarnych podstaw, zachowań, które mogą być przydatne w życiu.

Problem właśnie w tym, że jestem chydy i nie miałem żadnego kontaktu z innymi sztukami walki, jestem zupełnie zielony.
Prosze o szczerą radę, czy mam się za to brać, czy lepiej sobie dać spokój ze względu na budowę ciała i brak doświadczenia w sztukach walki. Po prostu nie chcę trafić w coś, co jest zupełnie nie dla mnie.
  • 0

budo_qubaro
  • Użytkownik
  • Pip
  • 14 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Początkujący raz jeszcze
Ty sie nie przejmuj budową ciała. U mnie w sekcji są dobrze zbudowani, chudzi, grubi - jednym słowem pełen przekrój. Dzięki treningom możesz się wyrobić i trochę masy zyskasz. W kravce nie masa jest najważniejsza. Moim zdaniem śmiało idź na pierwszy trening. Zobaczysz jak to wygląda i sam ocenisz czy to dla Ciebie.
  • 0

budo_ksbjj
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Początkujący raz jeszcze
chloooopie ja mam 190cm i 67kg:| i chodze juz 2 lata na kravke i zawsze mam przewage dlugich ramion. waga nie ma znaczenia.
  • 0

budo_scibi
  • Użytkownik
  • 8 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Początkujący raz jeszcze
A wiec...
Kravke zaczynalem w instytucie i na ten temat moge sie wypowiedziec...
Mialem lekka nadwage i kiepska wytrzymałosc...