Skocz do zawartości


Zdjęcie

z PSA do PFA i odwrotnie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

budo_bono
  • Użytkownik
  • Pip
  • 35 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

z PSA do PFA i odwrotnie
No właśnie jak to jest moi drodzy. Załóżmy że trenuję Aikido pod patronatem PSA no i jestem na poziomie uczniowskim 3 KYU i nagle za pracą przeprowadzam się do innego miasta gdzie na szczęście jest też aikido ale tylko pod patronatem PFA. Czy jeżeli okażę dokumenty stwierdzające (czyt. dyplomy) że posiadam 3 KYU ale w formacji PSA to czy sensei zaakceptuje mój stopień i będę kolejno zdawał na kolejne stopnie w tym wypadku na 2 KYU i tak dalej czy zaczynam od nowa :?: :?: :?:

No właśnie jak to jest z tym przechodzeniem do innych Federacji bez utraty tego bagażu doświadczeń które już nagromadziliśmy. To się tyczy z PSA do PFA i oczywiście odwrotnie również.

Być może znacie takie przypadki i jakie nastąpiło rozwiązanie tego problemu.
  • 0

budo_shawnee
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1617 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:to zależy kto pyta...

Napisano Ponad rok temu

Re: z PSA do PFA i odwrotnie
Sądzę, że nie powinno być żadnych problemów, wymagania techniczne obu organizacji są takie same. Najwyżej przy kolejnym egzaminie zostaniesz dokładniej sprawdzony i tyle.

Pozdrawiam.
  • 0

budo_bono
  • Użytkownik
  • Pip
  • 35 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: z PSA do PFA i odwrotnie
no dobra wodzu ja idę również twoim tokiem myślenia ale to są tylko nasze przypuszczenia.
Pytanie do osób które miały taki przypadek z podopiecznymi którzy przyszli z innych federacji i wypowiedzi osób które konkretnie przechodziły i przerabiały problem na własnej skórze.
  • 0

budo_aborygen
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 76 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: z PSA do PFA i odwrotnie