szkoła AIKIDO w Warszawie dla początkującego 19-latka która?
Napisano Ponad rok temu
Chciałbym zapisać się do szkoły aikido w warszawie lecz nie sądziłem że tyle szkół jest w samej warszawie i w związku z tym proszę o pomoc jaką szkołe wybrać która waszym zdaniem jest lepsza gorsza proszę o porade mam 19 lat i nie miałem do tej pory styczności z aikido jestem początkującym do której szkoły sie zapisać dziekuję za pomoc pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
i najtańszej :roll:do najbliższej
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
i najtańszej :roll:do najbliższej
i żeby dziewczyny najładniejsze były 8)
Napisano Ponad rok temu
i najłatwiejsze :wink: I klimatyzacja i drinki z parasolkami itd itp.i najtańszej :roll:do najbliższej
i żeby dziewczyny najładniejsze były 8)
A tak serio:
Temat był wałkowany wiele razyna forum, poszukaj. Sam musisz spróbować, co ci pasuje i odpowiada, bo jak pisał poeta:
Pan jest taki a ja taki,
człek człekowi nie jednaki,
człek człekowi nie dorówna ,
nie poleci orzeł w gó... na
Rzekłem - howgh
Ł.
Napisano Ponad rok temu
a mogę prosić o podanie najbardziej znanych szkół w warszawie (dokładnie jestem z Ząbek) które warto odwiedzić i wziąść pod uwage podczas wyboru w której chce się cwiczyć, proszę o podanie nazwy i adresu (ulica) dziękuje pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
aiki.pl
* czy sa tam fajne dziewczyny , hmmm np. ja
papapapapapaa
Napisano Ponad rok temu
Po analizie wszystkich warszawskich szkół aikido biorę pod uwagę te:
- Warszawskie Centrum Aikido ul. Krasiczyńska 4/6 (2 dan; mam bardzo blisko może 3km)
- Warszawski Ośrodek Metodyki Aikido ul. Karowa 18 (3 dan; też mam blisko ok 8km)
- Hangaku ul. Żuromińska 4 (odległość nawet ok)
- Soto na ul. Smolnej 30 (ale to chyba najdalej mam tutaj i dlatego nie bardzo mi sie podoba)