Skocz do zawartości


Zdjęcie

Afera- Andrzej M. z Łodzi


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

budo_shidokangr
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 262 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Afera- Andrzej M. z Łodzi
Parę dni temu, będąc na obozie szkoleniowym z moimi zawodnikami oglądałem "Uwagę" TVN i relację z zakończenia sprawy trenera karate z Łodzi, niejakiego Andrzeja M. Pomijając to, że telewizja potrafi zrobić ze wszystkiego dobry show, szlag mnie i tak trafił. Który to już raz w ciągu krótkiego czasu słyszymy o takich popierd...cach w naszym środowisku?! Najgorzej, że człowiek jest bezsilny wobec tego, bo nikt nie da rady wcześniej przewidzieć, że ten albo inny dopuści się czegoś takiego. Smaczku dodało mi jeszcze to, że ów Andrzej M. to mój pierwszy trener karate a sprawę miał za molestowanie dzieci w 2004 roku na obozie w Murzasichlu. Wczoraj z Murzasichla wróciliśmy. Na szczęście 20 lat temu nie byłem w typie Andrzeja M...chyba byłem wtedy za stary(-: Żarty żartami, ale w środku człowieka chwyta kur...ca.
  • 0

budo_czarna
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 267 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Afera- Andrzej M. z Łodzi
i tylko karatecy :?: :) ....innych sztuka walki to nie tyka.........
odgrzewasz kotlecika topic o tym facecie juz był........
  • 0

budo_mistress
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 690 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań
  • Zainteresowania:Karate

Napisano Ponad rok temu

Re: Afera- Andrzej M. z Łodzi

odgrzewasz kotlecika


Czarna nie bądź taka mądra.
  • 0

budo_czarna
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 267 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Afera- Andrzej M. z Łodzi
nie no spoko mi sie też zdarza
poprostu drażni mnie ciągłe gadanie o tym zboczeńcu - temat był przerobiony.....każdy jak zagląda do karate to widzi tego pedofila.........może lepiej jak nie bedzie o nim teamtu co? inne sztuki walki nie mają zboczenców to czy my musimy miec..........
  • 0

budo_mistress
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 690 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań
  • Zainteresowania:Karate

Napisano Ponad rok temu

Re: Afera- Andrzej M. z Łodzi
Chodzi o to, że Ty też odgrzewasz kotlety,a innym wytykasz.
  • 0

budo_czarna
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 267 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Afera- Andrzej M. z Łodzi
o a ty moze nie......
czytaj uwaznie :!: :!: :!: ...
NIE CHODZI O KOTLETA ale o ten temat !!! jest do dupy i stawiaWAS w złym świetle ale jak chcesz sobie pogadac o tym gostku oki....
  • 0

budo_khunag
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2091 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Polska!
  • Zainteresowania:Kyokushin

Napisano Ponad rok temu

Re: Afera- Andrzej M. z Łodzi
Pocieszenie dla karatekow: to nie tak, ze macie pecha do takich jobli, tylko cwiczycie najpopularniejsza sztuke walki na swiecie. Trenerow karate jest duzo, duzo wiecej niz trenerow innych sw, wiec statystycznie najbardziej prawdopodobne jest, ze u was sie trafi zwyrodnialec.

Powod nr2: nie ma drugiej sw tak rozreklamowanej jako srodek wychowawczy dla dzieci, ani w zadnej innej takim procentem cwiczacych nie sa dzieci. I oni na tym zeruja.
  • 0

budo_czarna
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 267 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Afera- Andrzej M. z Łodzi
Khunag
masz absolutną racje...ale nie warto rozpowszechaniać tego tematu na każdym SW może sie ktoś taki trafić......tego poprostu nakryli tyle........
  • 0

budo_death-wish
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2867 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:UK
  • Zainteresowania:Karate

Napisano Ponad rok temu

Re: Afera- Andrzej M. z Łodzi
Dobra to niczego sensownego nie prowadzi. Zamykam.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018