Jaka sztuka walki dla kobiety?
Napisano Ponad rok temu
Jestem całkowicie zieloną jeśli chodzi o sztuki walki 21 letnią kobietą (z Łodzi). Trochę wysportowana (fitness, rower, czasem basen) jednak kompletnie bezbronna. Czy moglibyści mi poradzić ( krótko uzasadniając propozycję) co mogłabym zacząć ćwiczyć?
Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam
Ola
Napisano Ponad rok temu
To tak jakbym spytał "co może ćwiczyć facet?".
Odpowiedź brzmi: wszystko co chcesz.
A co chcesz?
Napisano Ponad rok temu
Twoje pytanie jest seksistowskie.
To tak jakbym spytał "co może ćwiczyć facet?".
Przepraszam nie miało takie być
Odpowiedź brzmi: wszystko co chcesz.
A co chcesz?
Poprostu chciałam się poradzić, na co sie zapisać, żaby na pierwszym treningu tak nie dostać w tyłek by więcej tam nie wrócić Ogólnie chodzi mi o coś co pozwoli mi być mniej bezbronną.
PS. DZiękuję za szybką odpowiedź.
Napisano Ponad rok temu
Może karate? Jeśli nie masz aż takiej siły fizycznej to shotokan, zaś jeśli silna z Ciebie babka to np kyokushin
Musisz sprecyzować czy bardziej interesują Cię sztuki chwytane, uderzane czy po prostu samoobrona bez zasad...
Napisano Ponad rok temu
Mogę ci wymienić wszystkie po kolei sztuki, sporty i systemy walki tylko to raczej nic nie da(*).Poprostu chciałam się poradzić, na co sie zapisać, żaby na pierwszym treningu tak nie dostać w tyłek by więcej tam nie wrócić Ogólnie chodzi mi o coś co pozwoli mi być mniej bezbronną.
To czy dostaniesz w tyłek i się zniechęcisz to raczej zależy od konkretnej sekcji a nie sztuki, równie dobrze można dostać na kickboxingu jak i karate.
Przejdź się najlepiej do paru w twojej okolicy i przekonaj się sama co cię pociąga.
------
(*) Do ortodoksów: "Wszystkie" to przenośnia.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu