Skocz do zawartości


Zdjęcie

Znalezione na necie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

budo_warhead
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4469 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Różne

Napisano Ponad rok temu

Znalezione na necie
Znalazlem ponizej takie cos. Zaciekawilo mnie "cadene de mano " ktos mial z tym stycznosc ? Ktos wie jak sie to je ? A w ogole rzucam artykul pod dyskusje.

------------------------------------------------------
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]



Konnichi-wa Green Devils!

Pozwoliłem sobie do was przesłać kilka słów dotyczących sztuk walki po tym jak zauważyłem, że wasze publikacje są w miarę rzetelne i pokazują sprawy z wielu stron.
Sam trenuję sztuki walki od 1997 roku. Nie uważam się bynajmniej za eksperta w tych sprawach. Jednakże uważam, że mogę wypowiedzieć się na pewne tematy.
Jednym z takich aspektów jest realna przydatność tylko jednego stylu w warunkach innych niż mata i sala treningowa oraz zawody. Przez kilka lat byłem ochroniarzem zarówno osób prywatnych, jak i byłem bramkarzem w klubie nocnym. Nauka kilku stylów pozwala na kształtowanie również czegoś innego - każdy może wykształcić swój własny oryginalny styl, który staje się trudny do przewidzenia dla przeciwnika.
Omówię to szczegółowiej na własnym osobie.