Skocz do zawartości


Zdjęcie

lawka trenigowa: pomozcie ustalic cene


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

budo_kubunio
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 169 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Lbn
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

lawka trenigowa: pomozcie ustalic cene
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


jestem laikiem dlatego pytam. moge kupic za 400 i zastanawiam sie czy warto sie targowac, czy cena jest odpowiednia za ten sprzet? z opisu i zdjec wyglada na niespecjalnie zuzyty.
  • 0

budo_maniek
  • Użytkownik
  • Pip
  • 10 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pruszków

Napisano Ponad rok temu

Re: lawka trenigowa: pomozcie ustalic cene
Cena niejest wygorowana ale tez niejest jakas strasznie niska. za samą lawke bez tych dodatkow musialbys dac 100-150zl(zalezy od stanu) ozywiscie mowie o solidnej konstrukcji. a ta lawka wyglada na malo uzywana. A potargowac sie zawsze trzeba. Policz sobie ile kosztowalo by to wszystko pojedynczo nowe albo taka sama lawka w sklepie. gryf niezaspecialny kolega zalatwil mi duzo lepszy za 40zl(nowy)
  • 0

budo_maniek
  • Użytkownik
  • Pip
  • 10 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pruszków

Napisano Ponad rok temu

Re: lawka trenigowa: pomozcie ustalic cene
Poszukalem troche na allegro i google, nigdzie nie bylo takiego sprzetu(widocznie slabo szukalem) ale widzialem rozne podobne z wyciagami za nowa napewno zaplacilbys w granicach 650-900zl a uzywane w takim stanie jak ta co widzimy na zdjeciach 400-500 oczywiscie to sa ceny z netu i sklepow. Moge sie mylic bo porownalem ja tylko do tych co znalazlem(moze to jakis unikat :D )
  • 0

budo_ar2r
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 489 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Olsztyn
  • Zainteresowania:BJJ/MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: lawka trenigowa: pomozcie ustalic cene
drugie tyle za wysyłke :) :)
  • 0

budo_kubas§
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 580 postów