Skocz do zawartości


Zdjęcie

Porządna siłownia lub/i dobry trener w Krakowie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

budo_zielona wróżka
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 310 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Porządna siłownia lub/i dobry trener w Krakowie?
Jak znaleźć dobrego trenera? Potrzebuję kogoś kto ułoży mi trening, będzie przez kilka treningów korygował to co robię i na początku wrzeszczał na mnie, że mam nie przestawać i robić pełne serie ;) Prosze poleccie mi kogoś konkretnego lub siłownię w Krakowie. (Jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o siłownie i takie treningi.)
  • 0

budo_niedziel
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2844 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:ze wsi jestem
  • Zainteresowania:Taekwondo

Napisano Ponad rok temu

Re: Porządna siłownia lub/i dobry trener w Krakowie?
Na większości siłowni jest trenier, w określonych godzinach i kupując karnet masz w ramach tego możliwość pytania go o szczegóły :-)
Siłowni jest dużo, kwestia na jakiej dzielnicy mieszkasz, bo przez krk przejechać w ciagu dnia, to czasem więcej czasu zajmuje niż sam trening.
  • 0

budo_lawless
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 284 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Porządna siłownia lub/i dobry trener w Krakowie?
Spróbuj [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] , chodziłem tam przez 1,5 roku (na krakowską) bardzo fajny klub, na górze jest fitness a na dole siłka, sprzęt mają dobry, hantle do 60 kg :wink:
Trenerzy też w porzo, pogadaj z nimi to ci rozpiszą trening ale nie wiem czy bedą na ciebie krzyczeć :)
  • 0

budo_zielona wróżka
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 310 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Porządna siłownia lub/i dobry trener w Krakowie?
Lawless, podoba mi się miejsce - a do tego dobra lokalizacja. Dziękuję. Prawdopodobnie skorzystam. :)
  • 0

budo_lawless
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 284 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna