Skocz do zawartości


Zdjęcie

WOREK TRENINGOWY


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

budo_green_lady
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 249 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

WOREK TRENINGOWY
Cześć, mam takie pytanie. Na co zwaracać uwagę przy kupnie worka treningowego. Nie znam się za bardzo na tym. Może macie jakieś sprawdzone firmy, konkretne.

Green_Lady
  • 0

budo_marjan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 544 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wawa

Napisano Ponad rok temu

Re: WOREK TRENINGOWY
zalezy do czego??
kopanie?? uderzanie rękoma?? ile masz kasy??
Jedne z lepszych i najbardziej dostępnych to everlasta , ale cena jak dla mnie zaporowa... Jest możliwość kupienia samego pokrowca i wrzucenia do środka czego chcesz... Ważna jest jeszcze waga... Ja mam 50 kg ale w domu sluzy mi tylko do celow rekreacyjnych , wszelako jestem bardzo zadowolony :) Polskiej firmy Hektor jeśli dobrze pamietam... juz rok i sie trzyma choc juz lekko sciarachany. Napisz dokładniej to ci doradzimy lepiej :)
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: WOREK TRENINGOWY
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]


Jedne z lepszych i najbardziej dostępnych to everlast


Everlast jest kiepski - zbyt droga firma, bywają słabe mocowania i worki (np. BBL 5106). Polecam Shin-do, ewentualnie Shogun wersje skórzane.
  • 0

budo_green_lady
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 249 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: WOREK TRENINGOWY
Kopanie, uderzanie rękoma.
Jeśli chodzi o pieniądze to tak do trzech baniek. Mój kolega mówił ostatnio że kupił za stówę worek, ale ściuchany już i zawartość z niego wypada.
Chciałabym żeby to był dobry worek, nie chcę wyrzucić pieniędzy w błoto, bo uczciwie i długo muszę zbierać na wszelkie moje 'zakupiunki'.
  • 0

budo_moro
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4585 postów
  • Pomógł: 0
0