tani multitool
Napisano Ponad rok temu
chce kupic tani multitool ! z tego co do tej pory przejrzalem to raczej wszyscy odradzaja
moze jednk ktos ma jakies doswiadczenia z ktoryms z ponizszych, (czy ostrza sa z wmiare dobrej stali).
jakiekolwiek uwagi mile widziane
np.
herbertz - [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Master Cutlery - [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
SwissGEAR X-pert - [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Napisano Ponad rok temu
Jeśli już coś, to lepiej taniego Gerberka.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Poluj na allegro na jakiegos Gerbera. Mozna wyrwac w bardzo dobrej cenie.
No, niby tak - ale chyba nie za bańkę ... A - jak mniemam - to jest przedział cenowy zakładającego temat
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Do używania, albo żeby go sobie ponosić. Wybieraj.
Napisano Ponad rok temu
w temacie jestem raczej zielony, wiec moze tak - ktora z tych 3ch firm jest najlepsza ??
wiecej to raczej nie zamierzam wydac
Napisano Ponad rok temu
te same toole znajdziesz jeszcze pod kilkoma nazwami
klepią to chińczycy a rózne firmy kupują, dająswoje logo i sprzedają dalej
tak więc między pierwszymi dwoma nie ma żadnej różnicy.
Te firmy nie produkują same tylko skupują od chińczyków.
może znajdź sobie jakiegoś Mammuta dużego - kiedyś macałem i wyglądały jak na swoją cene znośnie
Napisano Ponad rok temu
może znajdź sobie jakiegoś Mammuta dużego - kiedyś macałem i wyglądały jak na swoją cene znośnie.
Popieram ... TEORETYCZNIE robią je Niemcy - Ci od Lens Lenserów (latarek)... Ale cholera wie czy to też nie skoośnoocy NIEMCY...
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Niestety po kolei zaczeły wychodzić minusy:
- przy cięciu drutu, na szczypcach porobiły się szczerby;
- gumki w pokrowcu zbyt słabo trzymają bity i te wypadają;
- w pewnym momencie poluzował się nit trzymający jedną ze szczęk kombinerek i stały sie one mało użyteczne.