A widziałeś modele Seiko z kolekcji Credor lub Spring Drive?
Już widziałem ale , zdania nie zmienilem, to tylko seiko.
Jeżeli uważasz, że zegarek za 20 tys. dolarów (a tyle kosztuje Credor) to "tylko Seiko".
Niewiele szajcarskich marek jest z wyższej półki.
A z drugiej strony Patek i Hublot to zegarki z zupełnie innych półek. Nie żebym coś mial do Hublota - całkiem fajny design. Ale jednak dość dużo je dzieli.
Widzisz, pewne stereotypy zadomowiły sie w mojej świadomości tak mocno, że nawet nie szukalem informacji ile to coś kosztuje, ale nie tylko o ceną w tym wszystkim chodzi. Seiko musi zastosowac marketingowy wybieg: cena kosmos, nowa marka ( bo sprzedaja to nie jako seiko tylko jak sam wskazałeś Credor - tak jak Fiat to tylko Fiat mimo, że koncern Fiata robi też Ferarii) aby zacząć myśleć o zaistnieniu ze swoimi produktami u innej grupy odbiorców. To taki marketingowo psychologiczny trik, cena na maxa w górę aby wyrobić w swiadomości klientów przekonanie iz za 20tys $ to jest już cos zupełnie innego niz zwykły seiko.
Mnie , Seiko nie przekona do kupna swojego produkty za 20tys $ mimo izpodjeli działania zmierzające do stworzenia nowej marki. Zanim będzie ona miała taką moc, jak uznane marki zegarmistrzowskie to muszą trochą jeszcze popracować.
Lubię i trochę sie orientuję w zegarkach, chociaz do eksperta w tej dziedzinie mi daleko. Z pewnościa 20tys $ przeznaczyłbym uzyskując lepszy prestiżowy skutek, kupując cos innego niż luksus w wykonaniu Seiko.