judo i psychologia :)
Napisano Ponad rok temu
jestem studentem V roku psychologii w lublinie. zdarzylo mi sie po drodze przez pol roku trenowac judo, niestety kontuzja kolana i chyba moja wlasna slabosc wyeliminowaly mnie potem z treningow. niemniej samo zainteresowanie fenomenem judo bardzo mi zostalo, co sklonilo mnie do pisania pracy magisterskiej dotyczacej funkcjonowania psychospolecznego osob, ktore trenuja judo.
w zwiazku z powyzszym, bardzo poszukuje WAS, ktorzy chcielibyscie (lub dla celow wyzszych - po prostu sie zgodzicie:) wziac udzial w moich badaniach. polegaja one na wypelnieniu krotkiej ankiety i 4 tez dosc krotkich kwestionariuszu psychologicznych. mysle, ze calosc nie zajmuje wiecej niz 30-60 minut.
poszukuje osob w wieku mniej wiecej 18-25(30) lat, zarowno tych ktorzy dopiero zaczynaja treningi (nawet jesli trenuja ledwie kilka tygodni), jak i tych, co duzo juz na macie przeszli i maja bogate doswiadczenia.
mysle, ze moja praca nie bedzie zadnym fenomenalnym odkryciem (badz co badz to tylko magisterka), z drugiej strony moze przyczyni sie do choc czastkowego upowszechniania wiedzy o judo, jego korzeniach, zasadach itp, co mysle, ze wobec istniejacych nieraz niekorzystnych stereotypow na temat sztuk walki, moze byc dosc wartosciowe.
jesli zdecydujesz sie wziac udzial w tym projekcie, spotkac mnie mozesz zapewne na gg (369961), lub po prostu komentujac tego posta. oczywiscie chetnie odpowiem na ewentualne pytania:) jesli jestes z innego miasta, to bez problemu moge przeslac ci kwestionariusze poczta, dolaczajac oczywiscie koperte zwrotna, by nie narazac cie na zadne koszty. ewentualnie sporo podrozuje po polsce, i byc moze moglibysmy sie spotkac na twoim terenie:)
no i oczywiscie fantastycznie bedzie rowniez, jesli zapytasz znajomych z treningow, czy ich takze te badania interesuja;)
dzieki za uwage i za kazda pomoc.
pozdrawiam!
pawel karawajczyk (6 kyu:)
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Pozdrawiam MH
Napisano Ponad rok temu