Skocz do zawartości


Zdjęcie

Duncun judoką?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

budo_duncan
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 372 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Duncun judoką?
Witam

Zastanawiam sie nad rozpoczeciem nowej sztuki walki-padło na judo.

Przynajmniej póki co, wizulanie mi to odpowiada....

I teraz jestem CAŁKOWICIE zielony w temacie.

Jeśli macie, czas, ochote, jesli mnie aż tak nie nielubicie... :wink: :twisted:

Jakieś podstawowe info. Z filmików zauwazyłem, ze trza jebnąć przeciwnikiem o glebe i trzymać? Czy wystarczy tylko jebnac? Na jakiej zasadzie sie go łapie na ten....za to kimono? Mozna go rzucić jak sie chece? I w ogóle co co chodzi?

P.S
Juz na poczatek mi coś podpadło :) , tam są ten słowa jak w karate? A na anzwaniu kazdego kopniecia łamie sie jezyk? :? Czy to jest nastepny sport z "filozofią"? :roll:
  • 0

budo_chillboy
  • Użytkownik
  • Pip
  • 26 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Duncun judoką?
analizując twoją wypowiedź stwierdzam ze nienadajesz sie do tego sportu , gdyz judo to sport dla ludzi myslacych...
  • 0

budo_jodan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 775 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:zależy od punktu odniesienia

Napisano Ponad rok temu

Re: Duncun judoką?
spokojnie, człek przecie nie wie co czyni. poćwiczy, przestanie cwaniakować. albo i wczesniej, gdy zobaczy, ze to nikogo tu nie rusza. a myslenia nauczy się w naszym światłym gronie.

co do judo, jest tu link [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
ale może nie zadziałać, jak nalezy (problemy z serwerem)
więc poczytaj sobie, co pod nim jest:

Historia