Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

budo_xavier108
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Oława / dolnośląskie

Napisano Ponad rok temu

Pomocy
Witam wszytskich serdecznie jestem studentem psychologi i pisze pracę o tym, czego szukają ludz w sztukach walki chodzi mi wszelkie aspekty, nie wiem nie znam sie
ruch, wysiłek, duch, przekrasczanie granic ból napiszcie prosze kilka słów
czym sa dla Was sztuki walki i czy jakoś Was zmieniły ??
Wielkie Dzieki
mozecie tez na maila [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  • 0

budo_bujin
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 859 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Berlin

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomocy

Witam wszytskich serdecznie jestem studentem psychologi i pisze pracę o tym, czego szukają ludz w sztukach walki chodzi mi wszelkie aspekty, nie wiem nie znam sie
ruch, wysiłek, duch, przekrasczanie granic ból napiszcie prosze kilka słów
czym sa dla Was sztuki walki i czy jakoś Was zmieniły ??
Wielkie Dzieki
mozecie tez na maila [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Dołączona grafika
  • 0

budo_ellis
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 750 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:krakow / warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomocy
w archiwum znajdziesz duzo takich tematow :wink:
  • 0

budo_usagi
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:'znienacka'

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomocy
skoro jak sam napisales NIE ZNASZ SIĘ czemu piszesz o tym prace.
napisz o rozterkach sercowych pani Jadzi z warzywniaka na ktorych tez sie pewnie nie znasz.
  • 0

budo_szczepan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 8153 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:dzika,śmiercionośna Północ

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomocy

skoro jak sam napisales NIE ZNASZ SIĘ czemu piszesz o tym prace.