Kilka pytan
Napisano Ponad rok temu
Jestem na samym poczatku drogi z capoeira, jeszcze malo wiem, i nie moglem znalezc np odpowiedzi na jedno nurtujace mnie pytanie, [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
oto link do filmiku, powiedzcie mi jak nazywa sie ta figura na łokciu
A druga sprawa ktora mnie nurtuje to abada czytalem tematy o materiale itd. ale musze prosic o pomoc fakt nie jestem bogatym studentem i nie stac mnie na oryginalne abada, a w okolicy nikt ich nie posiada wiec moze ktos z was ma kroj abada, bym byl bardzo zoobowiazany moze za przeslanie jakich kolwiek materialow na mejla w calu stworzenia abada. Bede bardzo zoobowiazany za wszelka pomoc.
Napisano Ponad rok temu
Na przyklad ten...
Tam chyba ktos mowil, ze ma jakies materialy o abadas, no i nawet chyba jest mniej wiecej wytlumaczone, jak sie je szyje...
Napisano Ponad rok temu
Możesz podać nazwe tego pliku wideo całego, ja mam część pierwsza (rozgrzewka i rozciąg i nie moge znaleść pozostałych części, jakbyś je miał to napisz tytuły
Byłbym b. dźwięczny.. 8)
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Niestety nazwy ani jednego ani drugiego nie znam
Co do abad - nie szata zdobi człowieka. Najwazniejsze , żeby były białe. Ja zaczynałem ze spodniami uszytymi na wzór kimona do karate które choć białe to np sięgały mi do połowy łydek
Możesz poszukać kiedyś na allegro albo popytac znajomych czy nie mają jakiś poprzednich spodni.
Napisano Ponad rok temu
A co do tego pliku zwie sie Capoeira - Vol 3 - Intermediate Techniques, jak widac to jest czesc 3, znalazlem wszystkie 3 czescie na emule, ale 2 jest jeszcze nie kompletna, instrukarz stworzony przez Mestre Nilson Reis & Mestre Joselito Santos, naprawde fajne. A figura ta mnie zainstersowala szczegolnie pozniewaz jestem na samym poczatku podrozy z capoeira mysle ze opanowalem troche podstawy i chcialem cos wiecej sie nauczyc i jakos wpadla mi w oko ta figura ale za nic nie wiem co to jest queda to queda a to wyglada troszke raczej inaczej.