Skocz do zawartości


Zdjęcie

12 LED za 30. Czy warto??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

budo_felipe
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 281 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:się wziąłem?

Napisano Ponad rok temu

12 LED za 30. Czy warto??
Nie znam się specjalnie na "świecidełkach" [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]. Chodzi mi o latarkę by sobie drogę oświetlic, mapę, pomiesczenie gdy zgaśnie światło i takie tam. Co byście mi doradzili??
  • 0

budo_diabelek
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 387 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Częstochowa

Napisano Ponad rok temu

Re: 12 LED za 30. Czy warto??
fajne ujecie z opona :) tez sie zastanawialem na czyms tanim ale doszedlem do wniosku ze lepiej kupic cos drozszego bo i tak wyjdzie taniej :) . mam Inove X1 ( jest jeszcze jedna na bazarze ) fajnie to to swieci tylko bardzo skupione swiatlo, moze geberka ultra infinity (tez jest na bazarze) pomysl bo to na fotkach to tak do kieszeni ciezko upchac bo grube, na EDC cos cienkiego zeby nie przeszkadzalo
  • 0

budo_cassini
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1739 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kresy

Napisano Ponad rok temu

Re: 12 LED za 30. Czy warto??
Wiesz, to zależy do czego on sprzęt potrzebuje. Coś jednak nie mam specjalnego przekonania do "supermocy w pancerzu" za 30zł. Trzeba wziąść pod uwagę fakt, że we wskazanym sprzęcie jest 12 ledów, na pewno nie będzie to świecić na jednym paluszku tak długo jak inova x1 czy gerberek. Nie wiem jakiej jakości ma toto ledy. Może się okazać żę są całkiem całkiem, może być tak, że do d... . Jeżeli na 12 led to jakkolwiek nie znam sprzętu to wolałbym chyba tą latarkę ze względu na wbudowane w nią lustro i chyba dłuższy czas świecenia.
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]