Skocz do zawartości


Zdjęcie

worki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

budo_lauferr
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 285 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano Ponad rok temu

worki
Czesc, czy ktos moglby wytlumaczyc mi praktyczna roznice po miedzy workami boxerskimi ze skory sztucznej a tymi z prawdziwej ? Rozbieznosc cenowa jest dosc spora... Chcialbym uzywac worka do wyżywania sie bez rekawic rekami + ewentualnie w mniejszym stopniu nogami. Nie jestem Mike'em Tysonem ale slyszalem od znajomego, ze swoj worek rozpierniczyl kompletnie po 3 dniach uzywania. Czy jest zatem sens kupowac worek raczej z nizszej polki cenowej ? Co polecacie ?

Ps. wiem, ze moze jest to tutaj troszke NTG, ale mysle ze znajduja sie tutaj najwieksi specjalisci w tej dziedzinie ;D
  • 0

budo_shy1
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 128 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:trzebnica

Napisano Ponad rok temu

Re: worki
hi.

w zasadzie to nie wiem co mam ci odpowiedzieć, worek do wyżywania sie powiadasz...

skóra to lux i tyle, jest bardzo trwała, a ze sciagnieta w jednym kawałku z "gościa" rogatego jakiegos, albo czegoś co żre nie je, to drogi biznes uszyc taki worek, stąd takie ceny.

kumpel twój kupił coś chiba w supermarkecie, fajny sprzęt zwłaszcza te w kolorach flagi USA. to sobie odpusc, chyba ze chcesz sie wyzywac 2-3dni.

osobiscie uzywam 2 worów 150 i 180cm oba z płótna syntetycznego, 1 mniej uzwany to jakis materiał podwójny podobno mocny, ale wole ten drugi, uszyty z płótna plandekowego (takigo jak stosowany w plandekach naczep tirów etc.) jak taki rozwalisz to chłopie masz talent i nadludzką moc - na ring jak nic, na ring, albo siekiere/nóż masz za ostrą/ostry.

koszt takigo wora to różnie bywa, zalezy od producenta. Ja zainwestowałem w Daniken'a. [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] - masz tam ceny, foty, rozmiary itd.itd. a daniken dlatego, że nie jest taki plastikowy, znaczy nie sieka skóry jak sie go juz troch zmęczy, posieka wierzchnią warstwe płótna, jest całkiem przyjemny i jak dotąd nie spowodował żadnych otarć na łokciach i takich tam - taki z lekka "gumowy" powierzchnią czy coś.

pozdr.
Witek
  • 0

budo_mateoso
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano Ponad rok temu

Re: worki
Ja używam bodajże lateksowego. 120 cm za 80zł niewypełniony :?
Nie wiem czy nie przepłaciłem ale początkujący mają chyba do teg o skłonności :oops: Służy mi już 2 miesiące i jako takich śladów zużycia nie widać ( może z wyjatkiem tych zrobionych kijem :lol: ).
  • 0

budo_nebir_one
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 209 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:odkręcone miastO

Napisano Ponad rok temu

Re: worki
prosta sprawa skórka fahurka :) :) :)
  • 0

budo_mateoso
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano Ponad rok temu

Re: worki
ma sie rozumieć 8)
  • 0

budo_mate
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2646 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: worki
Moj worek firmy shin do do jest ze skaju, 3 razy sie zerwal razem z hakiem a jego powiedzchnia ma sie swietnie Polecam wiec z czystym sumeniem z tym ze do treningu bez rekawic jest kiepski jako ze mozna sobie na nim skóre z piesci pozdzierac. Do takiego treningu lepsze sa worki skórzane bo mają bardziej gładką powierzchnie, no chyba ze bedziesz uzywał piąstówek do treningu na worku skajowym :)
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020 : 2021