Skocz do zawartości


Zdjęcie

pytanie odnośnie jednego ze styli....


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

budo_charlie novak
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 160 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:ciemna strona księzyca

Napisano Ponad rok temu

pytanie odnośnie jednego ze styli....
witam!
kung fu to nie moja działka,nie mam za duzego pojęcia o tej sztuce walki,jednak jutro jedna z sekcja w moim mieście wznawia działalnośc....chętnie bym się przeszedł,aby obaczyć troszkę...uzupełnić repertuar itd..
mam w związku z tym pytanie czy jest cosik takiego jak styl długiej pięści,bo z mych marnych inf.to wiem,ze style kung fu pochądzą z naśladownictwa zwierzat...ze było poczatkowo 5 styli a póxniej jeszcze 4 dołaczyły...jak mówiłem nie znam się,więc prosze piorunami nie rzucac :wink: chcę wiedzieć czy nie jest to kolejny pseudo mix i jakies tam wariacje jakiegośtrenra....w sumie to i tak pochodze z miesiąc,zeby się przekonać :wink:
pozdr.
  • 0

budo_donpedro
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 74 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wwa

Napisano Ponad rok temu

Re: pytanie odnośnie jednego ze styli....
styl taki (a chyba nawet grupa styli) istnieje.sam kiedys cwiczyle (a przynajmniej taki mi mowionoe ze czwicze dluga piesc).

Wystarczylo spojrzec na temat dachenga "terminologia kungfu"(czy jakos tak).

PZDR
  • 0

budo_żwirek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 795 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano Ponad rok temu

Re: pytanie odnośnie jednego ze styli....

witam!
kung fu to nie moja działka,nie mam za duzego pojęcia o tej sztuce walki,jednak jutro jedna z sekcja w moim mieście wznawia działalnośc....chętnie bym się przeszedł,aby obaczyć troszkę...uzupełnić repertuar itd..