reduktor tłuszczu
Napisano Ponad rok temu
Mam 19 lat 177cm wzrostu i 86 kg , ćwicze na siłowni od 3 lat (niestety nie regularnie z powodu różnych kontuzji ) od 5 miesięcy nie ćwiczylem jednak teraz powróciłem do treningu od miesiąca chodze na siłownie 4 razy w tygodniu, do tego co drugi dzien biegam i codziennie sie rozciągam, nigdy nie stosowałem żadnych odrzywek i ćwiczyłem na sucho... Jednak z moja przemiana materi jest mi bardzo ciężko zgubic zbedne kg mimo tego że jestem bardzo aktywną osobą. tym razem jednak postanowiłem zakupić jakieś reduktory tłuszczu, jednak w tych sprawach jestem zupelnie zielony. I w tym leży mój problem... chciał bym, żeby ktoś mi doradzil jakie reduktory najlepiej stosowac zeby zgubic zbedne kilogramy, odrazu zaznacze że stosowanie wymyślnych diet w moim przypadku odpada. Chciał bym zgubic jakies 6 do 10 kg . Chcialem jeszcze zaznaczyc ze dość dokładnie przejrzałem to forum a także różne inne strony i nie moglem znaleźć nic dla siebie dlatego zdecydowałem sie napisać tutaj.
za pomoc dziękuje i pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
za wszelka pomoc z gory dziekuje.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
-CLA
-HMB
-3oBurn
-Hydroxycut Hardcore
-Clenburexin
-Thyrotherm
takie cos wynalazłem .... chociarz namawiają mnie żebym zakupil wlasnie L-karnityne hmmm....
a "ATP" to równierz odrzywka ??
Napisano Ponad rok temu
Znalazłem dla ciebie krótki artykuł o chromie przeczytaj to sobie:
"Chrom reguluje gospodarkę węglowodanową poprzez nasilenie działania insuliny.Hamuje łaknienie i zmniejsza ochotę na słodycze.
Preparat Chrom Organiczny zawiera bardzo dobrze przyswajalny chrom w największej jednorazowej dawce dziennej-200ug.
Kto powinien przyjmować Chrom Organiczny?